Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-08@18:27:06 GMT

چه کسی جایگزین رئیسی در آستان قدس می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۳۳۸۹

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: گزینه‌هایی برای تولیت آستان قدس رضوی مطرح هستند که رهبری فرمودند در سفر نوروزی به مشهد مشخص خواهند کرد.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با تسنیم با توجه به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به عنوان رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: گزینه‌هایی برای تولیت آستان قدس رضوی مطرح هستند که مقام معظم رهبری فرمودند که در سفر نوروزی به مشهد، تولیت آستان را مشخص خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی که در حاشیه اجلاسیه خبرگان با خبرنگار تسنیم گفتگو می‌کرد، همچنین درخصوص اولویت‌های رئیس جدید دستگاه قضا هم گفت: به نظر بنده حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی باید اولویت خود را مبارزه با فساد قرار دهند تا از سودجویی و منفعت‌طلبی برخی افراد و گروه‌ها که از طریق فساد به کسب درآمد می‌پردازند، جلوگیری شود و مشکلات معیشتی مردم هم حل شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رئیسی آستان قدس علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این همایش بزرگترین و محوری‌ترین همایش هفته معلم است که در مشهد در حال برگزاری است.   سید امیر شوشتری افزود: در خراسان رضوی معلمان بسیاری داشتیم که در حوزه‌های مختلف تدریس و پروژهش، مقام‌های کشوری کسب کرده بودند و در این مراسم از آنها تجلیل می‌شود.   وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در یک سال گذشته توانستیم در حوزه ساخت کلاس‌های درس، کمک‌های خیرین را از ۲۵ درصد به ۴۰ درصد برسانیم، اگرچه که هنوز در این امر باید اقدامات زیادی انجام شود.

دیگر خبرها

  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • تسهیل در مرزها به افزایش صادرات به افغانستان منجر می‌شود
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • اظهارات عجیب تتلو در دادگاه پایانی ؛ برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کردم !
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد