Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی PSG اعتراف کرد که برخی از شاگردانش دیگر برای بازی کردن در هفته‌های باقی‌مانده تا پایان فصل انگیزه ندارند. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که بسیاری از بازیکنانش بعد از باخت‌شان مقابل منچستر یونایتد و حذف از لیگ قهرمانان اروپا از او خواسته‌اند که به آنها اجازه رفتن به تعطیلات را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریسی‌ها چهارشنبه هفته گذشته در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با وجود پیروزی 2 بر صفر در بازی رفت، در خانه با نتیجه 3 بر یک در خانه مغلوب شدند و یک سال دیگر هم در حسرت صعود به مرحله‌ای بالاتر از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ماندند.

با توجه به حاشیه امنیت 14 امتیازی پاری‌سن‌ژرمن با دو بازی کمتر نسبت به لیل، قهرمانی این تیم در لوشامپیونه در فاصله 10 هفته به پایان رقابت‌ها قطعی به نظر می‌رسد و شاید به همین دلیل دیگر برای بازیکنان این تیم انگیزه‌ای باقی نماند.

توخل به خبرنگاران گفت:  تنها چند روز بعد از باخت‌مان مقابل منچستریونایتد بسیاری از بازیکنان می‌خواستند که فصل‌شان تمام شود و برای مدتی به تعطیلات بروند. ما اما چنین گزینه ای را در برنامه‌های‌مان نداریم. درست است که این فصل دیگر شانسی برای بردن لیگ قهرمانان نداریم اما هنوز این فرصت را داریم که مانند تیمی قهرمان رفتار کنیم.

کیلیان امباپه و پرسنِل کیمپمبه،  کسی که خطای هندش مقابل منچستریونایتد موجب اعطای یک پنالتی به شیاطین سرخ و در نهایت حذف پاری‌سن‌ژرمن شد بعد از باخت تیم‌شان مقابل شیاطین سرخ، با رسانه‌ها صحبت کرده‌اند. در حالی که امباپه به تعهد خود به پروژه PSG‌ تأکید کرده، کیمپمبه سهل‌انگاری تیم را دلیل ناکامی آن دانسته است، چیزی که توخل با آن موافق نبود.

او  ادامه داد: من به حرف‌های پرسنل گوش نکرده‌ام. احساس می‌کردم که تیم در بازی برگشت بیش از بازی رفت در منچستر انگیزه داشت و به خودش فشار آورد. بازیکنان من در تمرینات روز یکشنبه هم بسیار جدی بودند. بازی هفته پیش بسیار متفاوت از بازی مقابل منچستر یا بلگراد بود. برداشت من با برداشت پرسنل متفاوت است. اگر او این احساس را نسبت به خودش داشته است، خب آن وقت باید بعضی چیزها را تغییر دهد. الان زمان آن نیست که تلاش کنم، یک مسئله غیرقابل توضیح را توضیح دهم.

فوتبال جهان| باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از پاتریس اورا شکایت کرد

هواداران دوآتشه پاری‌سن‌ژرمن روز یکشنبه مجوز حضور در محل تمرینی این تیم را پیدا کردند تا اعتراض و نارضایتی‌شان را به گوش مسئولان تیم برسانند. آنها خواهان آن شدند که تیم شخصیت بزرگتری نشان دهد و توخل هم به آنها حق داد.

او گفت: اولتراها ناراحت و عصبانی هستند. ما هم حال‌شان را درک و خواسته‌های‌شان را قبول می‌کنیم. با این حال آنها باید درک کنند که در حال حاضر حس و حال هیچ کسی بدتر از خود ما نیست. ما برای هواداران احترام قائلیم و باید این را هم بگویم که عملکرد ما در اولدترافورد فوق‌العاده بود. الان زمان شک و تردید نسبت به تیم نیست.

آیا توخل مایل است که با وجود ناکامی‌های این فصل باز هم به کارش در پارک دو پرنس ادامه دهد. او در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: البته، من دوست دارم برای مدتی طولانی اینجا بمانم و از کسب موفقیت‌های گوناگون لذت ببرم. این هدف من است و الان هم که این ناکامی رخ داد احساس بدی دارم. اتفاقی که چهارشنبه شب رخ داد یک حادقه بود و تحلیل آن بسیار پیچیده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین