Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@12:32:08 GMT

سازمان لیگ: فردوسی‌پور بدون اطلاع اظهار نظر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۳۷۴۱

سازمان لیگ: فردوسی‌پور بدون اطلاع اظهار نظر می‌کند

مجری برنامه ۹۰ بدون داشتن اطلاعات کافی و دقیق در مورد صدور مجوز حرفه ای باشگاه های فوتبال ایران اظهار نظر کرد.

به گزارش مشرق، عادل فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ شب گذشته باردیگر نشان داد که به دلیل مشغله‌های فراوانی که دارد وقت کافی برای کسب اطلاعات دقیق و کافی ندارد و به همین دلیل اظهارنظرهایی انجام می‌دهد که نه تنها کارشناسی شده نیست بلکه ابتدایی‌ترین اطلاعات را هم در مورد موضوع‌های مورد بحث خود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شب گذشته فردوسی پور در حالی کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را مقصر ماجراهای سوژه خود اعلام کرد که حتی بیانیه کمیته صدور مجوز حرفه ای را که آبان ماه امسال منتشر شده را یک بار تا پایان نخوانده بود که اگر حداقل این متن چند پاراگرافی را مطالعه می‌کرد می‌دانست که برای باشگاه تراکتورسازی از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای، مجوزی صادر نشده است!

بیشتر بخوانید:

شعار استقلالی‌ها علیه عادل فردوسی‌پور


باشگاه ماشین سازی تبریز (گسترش فولاد تبریز در آن زمان) هم فقط مجوز ملی دریافت کرده که مطابق با استانداردهای داخلی کشور است که برای آماده سازی باشگاه‌ها برای رساندن به سطح حرفه ای است.


ظاهراً مجری مطلع برنامه ۹۰ رویه‌ای جدید در پیش گرفته و آن اعلام نظر در مورد مسایل تخصصی بدون اطلاع صحیح و دقیق است. ماجرای پاتوسی بازیکن خارجی استقلال که همین چند هفته پیش در برنامه ۹۰ رخ داد نمونه‌ای دیگر بر این مدعاست و در نهایت هم فردوسی پور مجبور به عذرخواهی شد و امیدواریم این مجری محبوب مدام مجبور به عذرخواهی در برنامه ۹۰ نشود!

منبع: سایت سازمان لیگ

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه حسین فریدون گام دوم انقلاب وعده های روحانی برنامه 90 برنامه نود سازمان لیگ عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان وطن‌دوست افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد. 

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان