Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

هفته گذشته بود که وزارت ورزش پس از فشار اهالی کشتی از موضع خود کوتاه آمد و زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی را مشخص کرد. بدین ترتیب روند ثبت نام ریاست فدراسیون کشتی از صبح روز ۱۵ اسفندماه آغاز شد تا مدعیان کسب کرسی ریاست بتوانند به مدت ۱۰ روز کاری و تا پایان وقت اداری روز ۲۸ اسفندماه بطور رسمی برای حضور در مجمع عمومی ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینجاست که امیررضا خادم به عنوان نخستین کاندیدا در نخستین روز از مهلت مقرر ثبت نام کرد. خادم بلافاصله بعد از ثبت نام، یک گام دیگر هم از مدعیان ریاست بیشتر برداشت و طی فراخوان در فضای مجازی، نشست خبری هم برگزار کرد تا نشان دهد عزمش را برای ریاست فدراسیون جزم کرده است.

دیگر چهره نامدار و شناخته شده‌ای که از مدتها پیش سودای ریاست را در سر دارد، علیرضا دبیر است. قهرمانی ملی با پیشینه مدیریتی، که قصد رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون کشتی را دارد. او از مدتها پیش همچون امیررضا خادم، با سفر به استان‌های مختلف در حال رایزنی با اعضای مجمع عمومی بوده اما هنوز رسماً وارد گود نشده است. گفته می‌شود او قرار است طی هفته جاری به فدراسیون کشتی مراجعه کند تا رسماً با ثبت نام به عنوان رقیب اصلی خادم پای به مجمع بگذارد.

فارغ از این دو مدعی اصلی و نامدار، اهالی کشتی همچنان چشم انتظار علیرضا حیدری، مجید خدایی و حتی عباس جدیدی هم هستند. این نفرات نیز طی هفته‌های گذشته بارها بطور شفاهی اعلام کرده اند قصد حضور در انتخابات فدراسیون را دارند اما فعلاً خبری از آنها برای ثبت نام مجمع عمومی نیست.

اما تنها نکته مبهم در روند ثبت‌نام مجمع عمومی کشتی، موضع گیری حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی است. او که یکی از جدی ترین رقبای انتخاباتی برای علیرضا دبیر و امیررضا خادم تلقی می‌شود طی روزهای اخیر اظهارات مختلفی را مطرح کرده که گویای عدم حضورش در انتخابات است. البته فعلاً هیچ چیز بطور قطعی مشخص نیست و باید تا پایان مهلت ثبت نام برای حضور یا انصراف بنی تمیم از این مصاف انتخاباتی منتظر ماند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزارت ورزش کشتی حضور در انتخابات انتخابات حضور در انتخابات فدراسیون کشتی فضای مجازی وزارت ورزش پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رییس‌جمهور به عنوان رییس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود.

خادمی متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده نیز هست.

در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ و اجتماع، متمرکز بر حوزه های تحولی، مسوول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسؤولیت خدمت می‌کرد.

کد خبر 6093939 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • تصویری از ۳ کاندیدای اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم
  • ۲ تصویر جالب از گپ و گفت ۳ کاندیدای ریاست مجلس دوازدهم