Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@23:58:31 GMT

عکسهای مدلینگ متین ستوده

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۳۷۹۶

به گزارش پارس نیوز، عکسهای جدید مدلینگ متین ستوده منتشر شد

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پارس مدلینگ عکسهای پارس نیوز متین ستوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی برخورد با «لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ» خبر داد و گفت: در این طرح گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده است.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید در تشریح این خبر بیان داشت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه بر علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل "لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ"؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹ هزار و ۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری روی سه هزار و ۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد هزار و ۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود و بقیه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد، کماکان بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از این پلیس نسبت به پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب که مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده است، اظهار داشت: بخش اعظم گزارش‌های این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که باعث نگرانی خانواده‌های ولایتمدار ایرانی شده، در اولویت پلیس فتا است.

سردار مجید از هموطنان خواست همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک، مجرمانه و یا هرگونه پیشنهاد و نظر از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در ارتباط باشند.

دیگر خبرها

  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم