Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:36:13 GMT

توضیح فغانی درمورد کانال ممنوعه کشتی!

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۳۸۸۲

توضیح فغانی درمورد کانال ممنوعه کشتی!

داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت: نوشتن بیانیه و این جور کارها خللی در کار من ایجاد نخواهد کرد، برخی تیم‌ها به دنبال این هستند که فلان داور برایشان قضاوت نکند ولی واقعیت این است که ما همه باید تمرکزم

به گزارش مشرق، علیرضا فغانی در خصوص برگزاری کلاس‌های داوری که امروز زیر نظر اصفهانیان برگزار شده است، گفت: ما پیش از این فقط دو کلاس برگزار می‌کردیم اما الان خوشبختانه شرایط به شکلی است که این کلاس‌ها ماهی یکبار برگزار می‌شود و اگر اشتباه یا مسئله‌ای در داوری‌ها صورت گرفته باشد، هماهنگی‌ها برای برطرف شدن این مشکلات در این کلاس‌ها صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اعتراضات برخی تیم‌ها به روند داوری‌ها گفت: من همیشه در مورد خودم صحبت می‌کنم و الان هم می‌گویم نوشتن بیانیه و این جور کارها خللی در کار من ایجاد نخواهد کرد، برخی تیم‌ها به دنبال این هستند که فلان داور برایشان قضاوت نکند ولی واقعیت این است که ما همه باید تمرکزمان روی کارمان باشد و آماده هستیم مسئولان هر بازی را که به ما دادند در آن قضاوت کنیم.

بیشتر بخوانید:

تغییر تیم داوری فغانی در مسابقات آسیایی  

وی در خصوص مشکلاتی که برای اجرای سیستم VAR در ایران به وجود آمده است،‌گفت: این سیستم در همه جای دنیا به سطح داوری کمک می‌کند ولی گرفتن امتیاز آن ۹ ماه تا یکسال طول می‌کشد به نظرم برنامه‌ریزی باید به شکلی باشد که برای فصل آینده از این سیستم استفاده کنیم.

داور بین‌المللی فوتبال ایران در خصوص تحریم‌هایی که حتی دامنگیر داوران هم شده است، گفت: تحریم شرکت نایک فقط شامل حال من نیست و برای کل کشور است دیدید که در جام‌جهانی هم ملی‌پوشان‌مان نتوانستند از این سیستم استفاده کنند، ما در جام ملت‌های آسیا باید از نایک استفاده می‌کردیم اما لباس‌های آیداداس را پوشیدیم به هر حال همانطور که گفتم این سیستم برای کل کشور در نظر گرفته شده و فقط مختص من نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد انتخاب داور دربی با وی صحبتی شده است یا خیر، گفت: در هیچ مقطعی پیش از انتخاب با ما صحبت نمی‌کنند نه مشورتی صورت می‌گیرد و نه صحبتی به همین علت ما سعی می‌کنیم کار خودمان را انجام دهیم.

وی در ادامه گفت‌وگو در خصوص جدا شدن سخندان از تیم داوری ایران در جام‌های جهانی گفت: یکسری سیاست‌ها در تشکیلات داوری آسیا وجود دارد که آنها می‌گویند داوران بالای ۴۵ سال نمی‌توانند در این سطح از مسابقات قضاوت کنند. البته آقای سخندان می‌تواند به قضاوت ادامه دهد ولی اگر ما کاندیدای داوری جام‌جهانی شویم، آقای سخندان در جمع ما حضور نخواهند داشت.

فغانی در پایان در خصوص جنجال‌هایی که پیرامون حضور برخی داوران در یک کانال تلگرامی مطرح شده است، گفت: یک گروه تلگرامی به اسم آکادمی داوری تشکیل شده که ۴، ۵ جوان علاقه‌مند آن را درست کرده‌اند ولی به نظرم اینکه اسم آن آکادمی داوری باشد کار درستی نیست. به هر حال از نظر پیگیری قانونی شاید برای آنها مشکل به وجود بیاید و بهتر است دوستان اسم آن را عوض کنند. ضمن آنکه مسئولان هم به داوران اعلام کردند اگر در این کانال عضو باشند، به آنها داوری داده نمی‌شود که من عضو این کانال تلگرامی نیستم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه حسین فریدون گام دوم انقلاب وعده های روحانی داوری علیرضا فغانی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با سالگرد عملیات بیت المقدس در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱، مصاحبه ای از سرتیپ بازنشسته توپخانه و ستاد «مسعود بختیاری» از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افسر عملیاتی قرارگاه کربلا از طراحان عملیات بیت المقدس(عملیات آزادسازی خرمشهر) در خصوص نحوه طرح‌ریزی، اجرای و در نهایت موفقیت عملیات بیت‌المقدس در سایت جماران منتشر شد.

در بخش ابتدایی این گفتگو امیر بختیاری توضیحاتی درباره نقش ارتش در مدیریت جنگ پرداخته و می گوید؛« مدیریت صحنه جنگ را ارتش بر عهده داشت. به این دلیل که در آن زمان هنوز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انسجام سازمانی پیدا نکرده بود. اساساً سپاه به عنوان فرماندهی کل تشکیل نشده بود و به صورت سپاه شهری با وظیفه انتظامی عمل می‌کرد. آقای ابوشریف و مرتضی رضایی که هر دو به فرماندهی سپاه منصوب شدند، اساساً معتقد به جنگیدن سپاه با دشمن خارجی نبودند و اعتقاد داشتند که سپاه وظیفه دیگری دارد. اما تعدادی دیگر که از فرماندهان سپاه که عمدتاً متعلق به استان خوزستان بودند مثل آقای شمخانی، سردار رشید، احمد غلامپور و شهید احمد سوداگر اعتقاد داشتند که سپاه باید در جنگ برون مرزی نیز شرکت کند. غرض این بود که بگویم در سال اول جنگ مدیریت صحنه بر عهده ارتش است، زیرا نیروهای سپاه هم فاقد سازمان و هم فاقد تجربه هستند.»

خبرآنلاین در بازنشر این گفتگو در رسانه خود، این بخش از اظهارات امیر بختیاری را محور تیتر خود قرار داده و سهوا نام آقای محسن رضایی را به جای مرتضی رضایی آورده بود، که به این وسیله از این اشتباه سهوی عذرخواهی می کند.

متن کامل این گفتگو با تیتر «امیر سرتیپ بختیاری: در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند» را بخوانید.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901285

دیگر خبرها

  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • لحظه هدف قرار گرفتن کشتی (CYCLADES) که مقصدش اسرائیل بود توسط پهپاد انتحاری صماد 1 حوثی‌ها از دید اپتیک پهپاد (فیلم)
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی