Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر مجد ظهر سه‌شنبه در آخرین نشست سال ۹۷ شورای آموزش‌وپرورش دامغان به میزبانی سالن جلسات شهید حسین‌علی آبادی این شهر، ضمن بیان اینکه ستاد اسکان مسافران نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز به کار می‌کند، ابراز کرد: تمام تلاش‌های ستاد باید بر ارائه خدمات مطلوب و درخور شأن مسافران و زائران رضوی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سال گذشته ۲۳ هزار مسافر از خدمات ستاد اسکان مسافران نوروزی دامغان برخوردار شدند که به لحاظ ارائه خدمات مطلوب، این شهرستان رتبه اول را در استان سمنان کسب کرد.

فرماندار دامغان در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه آموزش‌وپرورش پایه اصلی جامعه است، گفت: آموزش‌وپرورش با داشتن نیروی انسانی وظیفه تعلیم و تربیت را بر عهده دارد و این نیروی انسانی درنهایت جامعه را کارآمد می‌سازد.

مجد اظهار داشت: اساس سلامت جامعه پیشرفت و ترقی تعلیم و تربیت نیروی انسانی است که باید به آموزش و پرورش توجه داشت و از آن غافل نشد.

وی خاطر نشان کرد: توجه به آموزش و پرورش کمک به رشد و توسعه جامعه است و باید برای کمک به این امر باید از نظرات و نخبگان در آموزش و پرورش استفاده کرد.

کد خبر 4566271

منبع: مهر

کلیدواژه: نوروز 98 گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال