Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@15:36:56 GMT

مدیرعامل باشگاه ملوان استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۴۲۱۶

پس از آنکه اعلام شد محمد احمدزاده و مازیار زراع به عنوان سرمربی و مربی از سمت خود در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی کناره گیری کرده‌اند، میلاد رفیع نیا نیز با انتشار بیانیه زیر، از سمت مدیرعاملی این تیم استعفا داد.

مردم شریف و گرانقدر بندرانزلی

با سلام و احترام؛

بی‌شک قلب همه ما انزلیچی‌ها به عشق ملوان می‌تپد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوانی که نقطه عطفی است تا همه ما در هر گروه سنی را به اتفاق، متحد کرده و همصدا نامش را در تمامی میادین ورزشی، فریاد می‌زنیم.

خدای را شاکرم که به بنده فرصت خدمتگزاری به تیم محبوب شهرمان داده شد و در این مدت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تمام تلاش خود را برای خروج از بحران حاکم بر این تیم باسابقه شهرمان، به کار بستم و هم اینک با توجه به اینکه مشکلات تا حدودی رفع شده، وضعیت تیم روبه بهبود است فرصت را مغتنم می‌شمارم تا عرصه را برای حمایتهای دیگرعزیزان از این تیم مردمی فراهم آورم.

ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد حضرات، کادرفنی زحمتکش، بازیکنان باغیرت و هواداران باتعصب، باوفا و همیشه پشتیبان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، بدینوسیله استعفای خود از مدیریت عاملی باشگاه فرهنگی، ورزشی ملوان بندرانزلی را تقدیم حضورتان می‌کنم.

آرزوی قلبی من پرواز دوباره قوی سفید انزلی و اقتدار این تیم لایق در تمامی عرصه‌های ورزشی است.

ارادتمند

میلاد رفیع‌نیا

اسفندماه 1397

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عشق فوتبال ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداریم
  • محمد مهاجری: قالیباف، هاشمی رفسنجانی نیست که رئیس نشود استعفا دهد /از نمایندگی انصراف دهد عملا تمام خواهد شد
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • عملیات نجات ملوان با گل یک پرسپولیسی
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)