Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@12:19:09 GMT

کشف 81 دستگاه تلفن همراه در همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۴۲۴۴

رکنا: فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۸۱ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این استان کشف شد.

به گزارش رکنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح،فرمانده انتظامی استان همدان گفت :کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان موفق به کشف یک محموله گوشی تلفن همراه هوشمند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ماموران یک دستگاه خودرو پیکان سفید رنگ که اقدام به قاچاق گوشی تلفن همراه می‌کرد را شناسایی و در حوالی یکی از روستا‌های شهر همدان متوقف و در بازرسی از آن، ۸۱ دستگاه انواع گوشی هوشمند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده افزود: یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

وی بیان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار درخصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث تلفن همراه فرمانده انتظامی استان قاچاق همدان گوشی تلفن همراه فیلم عکس زنان مرد حادثه زن دختر سقوط ایران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چابهار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • همراه پرخرج
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام