Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@12:26:28 GMT

شرکت ۱۸۰ نفر در مسابقات قرآن شرکت برق لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۴۴۰۹

شرکت ۱۸۰ نفر در مسابقات قرآن شرکت برق لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان، امروز سه‌شنبه، ۲۱ اسفند در مراسم تجلیل از ائمه جماعات، رابطین و فعالان نماز شرکت توزیع نیروی برق لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهارکرد: ما مفتخریم در شرکت توزیع برق لرستان علاوه‌بر این‌که شرکت خدمات‌‌رسان است در زمینه فرهنگی نیز بدون تبلیغات، فعالیت‌های فرهنگی خوب و کم‌نظیری را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تشریح فعالیت‌های فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق لرستان پرداخت و گفت: اعزام ائمه جماعات به مشهد مقدس، برگزاری منظم مسابقات قرآن شرکت توزیع برق از اهم فعالیت‌های فرهنگی این شرکت است به طوری که امسال در مسابقات قرآنی ۱۸۰ نفر حضور داشتند.
خودنیا اشاره‌ای به‌ اعزام همکاران برتر به مشهد مقدس، تجهیز نمازخانه‌های در شرکت توزیع برق لرستان کرد و افزود: در سطح ۱۳ شرکت توزیع برق استان نماز جماعات اقامه می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان تشویق فعالان نماز، برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر و تجهیز کتابخانه‌ها را تنها شمه‌ای از کارهای فرهنگی این شرکت برشمرد و ادامه داد: سالیانه ۵۰۰ میلیون تومان برای کارهای فرهنگی در شرکت توزیع برق هزینه می‌شود.
وی با بیان این مطلب که شرکت توزیع برق لرستان جز پنج شرکت توزیع برق برتر در کشور در بحث کاهش تلفات است، اضافه کرد: طی سه سال گذشته، پنج نیروگاه توزیع برق افتتاح شده است و یک نیروگاه هم طی سال آینده در بروجرد افتتاح می‌شود این در حالی‌است که تمام کنتورهای برق مصارف سنگین با کنتورهای برق هوشمند تعویض شده است.
خودنیا با ذکر این مطلب که طی سه سال گدشته در خرید ماشین‌آلات، ۲۵ دستگاه بالابر و جرثقیل خریداری شده است، در این آیین افراد برتر و فعال در بحث نماز تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی شرکت توزیع برق فعالان نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد جواد چراغی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) لرستان در حاشیه برگزاری کارگاه مهدویت در خرم آباد در جمع خبرنگاران، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت را آشنایی و تربیت مربی مهدویت برای مدارس، مراکز دینی و فرهنگی استان اعلام کرد.   وی با اشاره به اینکه دوره‌های مهدویت ویژه اقشار مختلف از جمله طلاب و مبلغان، دانشجویان، دانش آموزان و معلمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: تلاش می‌شود کانون‌های مهدویت در تمام شهرستان‌های استان راه اندازی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است