Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز گزارش داد: یک شهروند فرانسوی عامل تیراندازی سال 2014 به موزه یهودیان در بروکسل پایتخت بلژیک به حبس ابد محکوم شد.

این خبرگزاری در گزارش امروز (سه شنبه) خود افزود: خانواده های قربانیان و بازماندگان این حمله، روز گذشته(دوشنبه) پس از پایان یافتن روند طولانی محاکمه فرد متهم به نام «مهدی نموش» (Mehdi Nemmouche) ابراز آسودگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته آنها رسیدگی به اتهامات این فرد به دلیل تئوری های توطئه ارائه شده از سوی وکلای مدافعش دو ماه طول کشید.
رویترز نوشت: این شهروند 33 ساله فرانسوی بعد از بازگشت از سوریه این حمله را انجام داد. او در آخرین اظهاراتش درباره صدور حکم ابد گفته بود «زندگی ادامه دارد».
هیات منصفه دادگاه «ناصر بندرر»(Nacer Bendrer) دیگر شهروند فرانسویِ همدست نموش را به 15 سال حبس محکوم کرد.
وی مظنون به تامین اسلحه ای است که در این تیراندازی از آن استفاده شده است.
رویترز نوشت: حمله مه سال 2014، اولین حمله از سوی یک شهروند اروپای غربی بود که سابقه همکاری با داعش در سوریه را داشت.
این حمله همچنین بر تهدید ناشی از بازگشت تروریست های اروپایی به کشورشان تاکید دارد.
در این حمله چهار نفر از جمله دو شهروند صیهونیست و دو کارمند موزه کشته شدند.
اروپام ** 9158 ** 1071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شهروند فرانسوي حبس ابد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد که ۷۰۰ شهرک نشین صهیونیست در ساعات صبح در سومین روز عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

براساس گزلرش النشره، صد‌ها شهرک نشین همزمان با عید پسح یهودیان، تحت حفاظت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین همزمان با سومین روز از عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند و با توجه به تدابیر شدید نظامی در بیت المقدس، بازیدهای تحریک آمیزی را در صحن‌های آن انجام دادند. درست در همان زمان آنان مانع رفت و آمد نمازگزاران شدند و کارت‌های شخصی آنها را بررسی کردند.

گروه‌های معبد خواستار تشدید حملات در ایام عید پسح شده بودند و در صفحات اجتماعی خود فراخوانی برای ارائه نذورات عید پاک در مسجد الاقصی در ازای دریافت کمک مالی منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم