Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان سریال «میم‌کاف» اعلام کرد: قرار بود سریال خانوادگی، شاد و مفرح «میم‌کاف» را برای ماه رمضان شبکه یک آماده کنیم اما کار برای این زمان آماده نمی‌شود؛ این در حالی است که «از یادها رفته» کاندیدای پخش رمضانی شبکه یک شد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امیر پور وزیری کارگردان و سرپرست تیم نویسندگان با اشاره به اینکه  نگارش این مجموعه تلویزیونی که از چندین ماه گذشته به سفارش سیما فیلم شروع‌شده  گفت: تاکنون پانزده قسمت از این مجموعه نوشته‌شده و از این هفته نگارش 10 قسمت پایانی کار را شروع می‌کنیم و پیش‌بینی می‌کنم تا اواخر فروردین‌ماه نگارش کار تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با آماده شدن متن پس از تعطیلات نوروز، پیش‌تولید کار را شروع می‌کنیم. ابتدا قصد داشتیم این مجموعه را برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده کنیم، اما کار برای این زمان آماده نمی‌شود و  5 ماه تصویربرداری دارد.

*«میم کاف» فیلم‌نامه توسط محسن ملکی و حسین حقیقی در حال نگارش است؛ این سریال بیست‌وپنج قسمتی داستانی خانوادگی، شاد و مفرح دارد که جوانان در آن حضور دارند و بسیار شاد است.

سریال‌های رمضانی تلویزیون کدامند؟

این در حالی است که سریال   «از یادها رفته» به‌تعبیر اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این سریال، در حوزه تاریخ معاصر می‌گذرد. داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال 1319 می‌پردازد که به‌دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخش‌هایی از داستان این سریال که درباره خسرو (حسین یاری) و مهربانو (هلیا امامی) است نیز به کشف حجاب می‌پردازد.

*حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و ... بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی شبکه یک تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه یک تلویزیون رسانه ملی شبکه یک تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی