Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اعلام آمادگی خود مبنی بر پیوستن به کمپین «از من شروع کنید» گفت که این کمپین می‎تواند نتایج بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اعلام آمادگی خود مبنی بر پیوستن به کمپین «از من شروع کنید» گفت که این کمپین می‎تواند نتایج بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او دو مقام بلند پایه را نیز به این کمپین دعوت کرد. کمپین «از من شروع کنید» حرکتی داوطلبانه است که مسئولان متعدد را به پاسخگویی داوطلبانه به مردم تشویق می‎کند.

محمد کشتی‎آرا رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه با کمال میل به این کمپین می‎پیوندد اظهار داشت: راه اندازی کمپین پاسخگویی داوطلبانه به مردم حرکت بسیار خوبی است و نتایج مثبت و کارسازی به دنبال دارد.
کشتی‎آرا افزود: بسیاری از مسئولان هستند که عیب را درون خودشان نمی‎بینند. آن‌ها حرکات و کار‌هایی انجام می‎دهند که فکر می‎کنند صحیح است و به مردم منافع می‎رساند این در حالیست که امکان دارد کاری که او به عنوان یک مسئول انجام می‎دهد درست نباشد. البته هدف او این است که کار را درست انجام بدهد، اما نتیجه چیزی جز موارد منفی نیست.
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در ادامه گفت: راه اندازی کمپین «از من شروع کنید» می‎تواند مردم و مسئولان را در فضای بهتری مقابل یکدیگر قرار بدهد. در واقع مسئولان در این کمپین متوجه می‎شوند کاری که تا امروز انجام داده‎اند حرکت مثبتی به همراه نداشته است و باید تغییر رویه بدهند.
کشتی‎آرا یادآور شد: هر کدام به نوبه خودمان باید انتقاد پذیر باشیم. وقتی یک مسئول خود را در برابر تذکرات و انتقادات متعددی می‎بیند باید تغییر رویه بدهد و شرایط جدیدی به وجود بیاورد.
وی بیان داشت: بعضی از کار‌هایی که مسئولان انجام می‎دهند کاملا در تضاد با هدف آنهاست و باعث زیان و ناراحتی مردم شده است. به نظر من این کمپین می‌تواند این مشکلات را از بین ببرد و کاملا کارساز باشد. قطعا این حرکت نتیجه مثبتی به همراه خواهد داشت البته به شرط اینکه مسئولان به حرف مردم گوش بدهند تا بتوانند در مسئولیت‌های خود چیزی را که مردم می‎خواهند انجام بدهند.
این مقام مسئول تاکید کرد: این را هم باید اضافه کنم که گاهی اوقات ممکن است خواسته مردم با مقتضیات جامعه سازگاری نداشته باشد. مثلا اکنون انتقاداتی نسبت به قیمت پسته مطرح می‌شود. پسته یک قیمت جهانی دارد و با توجه به افزایش قیمت دلار، افزایش قیمت آن عجیب نیست.
کشتی‎آرا اذعان داشت:، اما در مقابل برخی از کالا‌ها هستند که به صورت غیرمنطقی قیمت آن‌ها بالاتر رفته است و هیچگونه دخالتی از سوی ارز بابت افزایش قیمت آن نیست. اینجاست که انتقاد‌ها کاملا صحیح است.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید دقت کنند و مردم نیز کاملا به این موضوع توجه کنند که مطالبی را در قالب انتقاد عنوان کنند که با واقعیات جامعه و عقل و منطق جور درمی‌آید. در واقع این انتقادات باید با شرایط جامعه منطبق باشد.
کشتی‎آرا در پایان گفت: من وزیر بهداشت را به کمپین «از من شروع کنید» دعوت می‌کنم. بحث دارو و سلامت از مباحثی است که پایه جامعه به شمار می‌آید. رئیس ستاد تنظیم بازار را نیز به این کمپین دعوت می‌کنم. به نظر من او باید وارد این کمپین شود و به صورت داوطلبانه پاسخگوی مردم باشد. کمپین «از من شروع کنید» حرکتی است که مسئولان را به پاسخگویی داوطلبانه به مردم دعوت می‌کند.   منبع: جام جم آنلاین

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمپین از من شروع کنید ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو می‌گوید که پس از جدایی هری کین از تاتنهام، او مثل یک اردک به‌نظر می‌رسید.
کین، رکورددار گلزنی تاتنهام، یک روز قبل از اولین بازی پوستکوگلو در لیگ برتر در ماه اوت به بایرن مونیخ فروخته شد و جدایی او حتی پیش از شروع فصل باشگاه را از مسیر خارج کرد.

هشت ماه بعد، تاتنهام جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را در دستان خود دارد. پوستکوگلو قبلاً در مورد تأثیر جدایی کین روی او و تیم صحبت نکرده بود، اما در مصاحبه جدیدی گفت: «فکر می‌کنم این نقطه شروع برای ما بود. چون روز قبل، بازی با برنتفورد، به معنای واقعی کلمه اینجا نشسته بودم، و او تازه رفته بود.

بنابراین، شما در حال شروع یک فصل هستید و مهم‌ترین فرد این باشگاه فوتبال، به تازگی و در آستانه اولین بازی،‌ اینجا را ترک کرده است.

به یاد دارم که واقعاً یک تلاش زیرکانه انجام دادم. خودم را مثل یک اردک پیر نشان دادم که در بالای آب بسیار زیبا به نظر می‌رسد، و اگر اتفاقی بدی رخ داد، در زیر آب رخ می‌داد و مطمئن می‌شدم کسی به آن توجه نمی‌کند، به‌خصوص بازیکنان.

بازیکنان هرگز نگران نبودند، کاری که می‌توانستند را انجام دادند. ما عالی بودیم، هری کین هم در مونیخ کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌داد. باورنکردنی است.»

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی