Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری؛ نشست هم اندیشی و تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و صداسیما با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان، مدیرکل صدا و سیما، معاون فرهنگی  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال وبختیاری در جهت ترویج هرچه بهتر فرهنگ ایثار و شهادت، روز گذشته 20 اسفندماه در مرکز صدا و سیمای استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال وبختیاری ضمن تقدیر و تشکر از تیم خبری صدا و سیما در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: کارکنان صدا و سیما امین‌ترین افرادی هستند که بدون کم و کاستی اطلاعات شهدا را در جهت معرفی این عزیزان اطلاع رسانی می‌کنند.
وی ادامه داد: خاطره نگاری والدین شهدا به عنوان گنجینهٔ ارزشمند باید در اولویت قرار گیرد.
مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و صدا و سیما همانند دو بال یک پرنده هستند که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند.
وی با بیان اینکه سالانه بین 120 تا 130 یادواره شهدا برگزار می‌شود تصریح کرد: خاطره نگاری در سال 95 آغاز و بیش از 170 هزار دقیقه ثبت و ضبط شده است که این امر تلاشی مضاعف و همکاری مشارکتی می طلبد تا خاطره نگاری این عزیزان با سرعت بیشتر انجام شود.
یوسف افشاری‌نیا، مدیر کل صدا و سیما استان در این دیدار با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه‌ای ارزشمند است، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در راستایجمع آوری آثار و تاریخ شفاهی شهدا، قصد داریم در سال 98 یک برنامه رادیو تلویزیونی در همین راستا آماده سازی کنیم.
مدیرکل صداوسیما خاطرنشان کرد: بنیاد شهید باهدف گنجینه سازی و صداوسیما باهدف الگو گیری و رسانه‌ای برنامه‌ها فعالیت می‌کند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری ایکنا بنیاد شهید خاطره نگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا