Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:39:30 GMT

چابهار، میزبان بزرگترین رویداد ورزشی کبدی جهان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۵۱۲۹

چابهار، میزبان بزرگترین رویداد ورزشی کبدی جهان

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کبدی جوانان جهان به میزبانی این استان در سال آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ادهم کرد زابلی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، در تشریح این خبر گفت: جلسه تعیین میزبانی رقابت های جهانی کبدی جوانان با حضور رئیس فدارسیون کبدی ایران و سایر نمایندگان استان‌ ها روز گذشته در محل فدراسیون کبدی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در این جلسه 7 استان سمنان، اردبیل، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان، فارس و سیستان و بلوچستان متقاضی میزبانی مسابقات بودند که در نهایت 3 استان فارس، قزوین و سیستان و بلوچستان به عنوان کاندیدای نهایی مسابقات انتخاب شدند.

وی افزود: دیگر استان های متقاضی با توجه و شرایط ایده آل میزبانی شهرستان چابهار، به نفع سیستان و بلوچستان انصراف دادند.

کرد با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر گردید، ناظرین کنفدراسیون جهانی کبدی پس از بازدید از محل اسکان ورزشکاران و سالن های برگزاری مسابقات شهرستان چابهار تاییدیه نهایی را در این خصوص صادر کنند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی کبدی در رده جوانان تا کنون در هیچ نقطه ای از دنیا برگزار نشده و برگزاری این مسابقات در آبان ماه سال آینده، می تواند زمینه ساز تحقق مهم ترین رویداد ورزشی در تاریخ کبدی استان شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی ۲- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی ۳- هانیه یزدان‌جو از فارس   علی کلاتی، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه فینال این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد