Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:05:35 GMT

هیچ کس از بازگشت زیدان ناراحت نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۵۳۳۵

هیچ کس از بازگشت زیدان ناراحت نیست

خورخه والدانو، مدیر سابق رئال مادرید، بازگشت زین الدین زیدان را مثبت ارزیایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسید ژوزه مورینیو، سرمربی پرافتخار پرتغالی، فاصله چندانی با انتخاب شدن به عنوان سرمربی رئال مادرید برای دومین بار ندارد، به یکباره شرایط تغییرپیدا کرد و فلورنتینو پرز تصمیم به استخدام مجدد زیدان گرفت که این برنامه از نطر خورخه والدانو درست بوده است زیرا همکاری دوباره با مورینیو ریسک بالایی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

خورخه والدانو گت: "از نظر من می توان زین الدین زیدان را نماد یکپارچگی و وحدت و ژوزه مورینیو را نماد اختلاف و دودستگی در رئال مادرید دانست. در حال حاضر از نظر من هیچ کس از بازگشت دوباره زیدان به رختکن برنابئو ناراحت و ناراضی نیست اما انتخاب مورینیو می توانست جوانب مثبت و منفی فراوانی را به همراه داشته باشد.

 

در حال حاضر نیاز اصلی رئال مادرید ارزیابی شرایط ترکیب و ورود بازیکنان جدید است اما نباید فراموش کرد که بازیکنان جوان زیادی در رختکن باشگاه حضور دارند و باید با احتیاط با آنها رفتار کرد."

رئال مادرید زیدان (سرمربی) خورخه والدانو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی خورخه والدانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس

دلیخت آماده است تا جانشین کیمِ پراشتباه در ترکیب بایرن مونیخ شود

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری، بازگشت ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی این تیم را اعلام کرد. مدافع هلندی مدت‌ها به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بود و بازی‌های مهمی را از دست داد؛ لذا بازگشت او به آمادگی کامل در آستانه جدال حساس با رئال مادرید، می تواند خبر خوبی برای طرفداران بایرن مونیخ باشد.

گفتنی است دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید روز چهارشنبه همین هفته در چارچوب دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

بازگشت ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت در تمرینات گروهی بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت در تمرینات گروهی بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود