Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛حشمت الله عسگری روز سه شنبه ۲۱ اسفند ۹۷ در نشست با اساتید اقتصادی دانشگاه سمنان گفت:باید با برگزاری جلساتی از این دست با اساتید و فعالان دانشگاهی، فاصله بین دانشگاه و محیط اجرایی استان را کم کنیم.
وی افزود: امروز مسوولان کشور با وجود مشکلات اقتصادی موجود، انتظار بیشتری از فعالان و اساتید دانشگاهی در رشته های اقتصاد و مدیریت برای ورود به عرصه حل مشکلات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسگری اظهار داشت: آمادگی داریم تا واسطه ای برای ایجاد ارتباط دو سویه مابین مسوولان اجرایی استان و اساتید و نخبگان اقتصادی دانشگاه های استان باشیم.
وی بیان‌کرد: دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه سمنان می تواند به محلی برای کار اشتراکی برای توسعه ایده های خلاق ثروت ساز بر پایه علم و دانش اقتصاد و مدیریت باشد.
وی گفت: اساتید دانشگاهی در حوزه اقتصاد و مدیریت، می توانند نقش مشاوره و بسیار تاثیر گذاری در تصمیم گیری اقتصادی مسوولان اجرایی استان داشته باشند.
معاون استاندار سمنان خاطر نشان کرد:رویکرد دیگر ما این است تا اساتید دانشگاهی دانشکده اقتصاد و مدیریت، در کارگروه های استان به عنوان مشاور و کسی که دغدغه استان را دارد حضور یابند.
وی گفت: در گذشته با وجود منابع مالی، واحد های بزرگی با تسهیلات ارزان قیمت و آورده های بسیار‌ پایین در استان شکل گرفتند که ‌مبنای آنها بر پایه تحقیق و توسعه نبوده است.
عسگری ادامه داد: امروز در نظر داریم تا واحد های تحقیق و توسعه را برای واحد های بزرگ صنعتی استان با توجه به مشکلاتی که برای این واحد ها بوجود آمده با همراهی و همکاری اساتید مدیریت و اقتصاد دانشگاه، راه اندازی کنیم.
وی گفت: یک واحد مشاوره قوی می تواند در توسعه و ارتقا تولید و راهگشا بودن در حوزه رفع مشکلات واحد های صنعتی بزرگ تاثیر گذار باشد.
عسگری تاکید کرد:در حوزه اقتصاد و مدیریت در تلاشیم تا بتوانیم از وجود اساتید و نخبگان اقتصادی دانشگاه، در مسائل پژوهشی در استان استفاده کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌منابع استانداری سمنان بیان کرد:تئوری های دانشگاهی در‌حوزه اقتصاد قطعا برای حل مشکلات اقتصادی کشور و توسعه و بهبود فضای موجود راهگشا‌خواهد بود و دانشگاهیان باید با اقدامات موثر خود، دیدگاهی که ‌تئوری های اقتصادی را ناکارآمد و غیرعملی عنوان می کنند، از بین ببرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علم و دانش مشکلات مشکلات اقتصادی منابع مالی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی

 استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با تجمع در گلزار لاله گمنام واقع در مسجد پردیسِ این دانشگاه و سردادن شعارهای اعتراضی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از خیزش دانشجویان و استادان بیدار دانشگاه‌ های آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت کردند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این مراسم گفت: وظیفه ماست که از هر مظلومی در هر کجای جهان حمایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دین پرور با اشاره به ظلم سنگین وارده شده به مردم مظلوم غزه و فلسطین اظهار داشت: مستکبران گروه های مظلوم فلسطینی را جزء تروریست ها قلمداد می کردند اما امروز مردم، اساتید و دانشجویانی همین کشورها به این نتیجه رسیده‌ اند که فلسینی ها مظلوم اند نه تروریست؛ به همین دلیل پا به صحنه اجتماع گذاشته اند و به جنایات علیه مردم غزه و فلسطین اعتراض می کنند.

 

وی ادامه داد: جنبش اعتراضی استادان بیدار و دانشجویان در کشورهایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند، نشان می دهد که این کشورها نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می کنند.
 
دین پرور ادامه داد: جامعه دانشگاهی علوم پزشکی سبزوار همراه با دیگر دانشگاه های سطح کشور با برپایی این تجمعات و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و مرگ بر حقوق بشر آمریکایی از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی حمایت و جنایات آمریکا و رژیم پوشالی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم می کند.

 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در پایان گفت:  قطعاً این تجمعات اولین و کوچکترین گام است تا وعده خداوندی که پیروزی مستضعفان بر مستکبران است با ظهور ولی عصر (عج الله) محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • حمایت دانشگاهیان قم از جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد