Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@06:20:12 GMT

مدارس تویسرکان استانداردسازی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۵۷۸۹

مدارس تویسرکان استانداردسازی می‌شوند

جواد اسدبگی، مدیر آموزش و پرورش تویسرکان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از استانداردسازی مدارس شهرستان سخن گفت و افزود: شهرستان تویسرکان به‌دلیل بافت فرسوده مدارس جزء دو شهرستان آخر استان در اجرای این طرح بود که این امر باعث شد تا با اجرای طرح روستا گردی مشکلات مدارس شهر و روستا را با حضور مدیران مدارس، انجمن اولیا مربیان، اعضای شورای اسلامی روستاها و شهر استخراج و اکنون با همدلی به رتبه‌ای رسیده‌ایم که استان از متوسط کشوری بالاتر و تویسرکان از متوسط استانی بالاتر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدارس تویسرکان اولین مدارسی در استان هستند که از وسائل گرمایشی استاندارد برخوردار است و از مهرماه سال گذشته وسایل گرمایشی نفتی از مدارس شهرستان جمع آوری شده است.
اسدبگی با بیان اینکه در حال حاضر مقام اول بهسازی مدارس در استان را داریم، دلیل این امر را ورود خیرین مدرسه ساز دانست و گفت: خیر دیگری نیز برای ساخت مدرسه اعلام آمادگی کرده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 16 پروژه آموزشی و ورزشی از محل اعتبارات دولتی و 6 پروژه از محل اعتبارات خیرین در تویسرکان از سال 93 تا کنون ساخته شده است افزود: اولین زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش نیز در تویسرکان در حال ساخت است که دومین زمین چمن در استان است.
مدیر اموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به احداث چند الاچیق استاندارد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی باقریه تصریح کرد: همچنین ابیاری فضای سبز این اردوگاه به صورت قطره‌ای انجام می‌شود.
وی تجهیز مدارس به صورت اصولی و استاندارد که میز، صندلی، دیتا، لپ تاپ، رایانه، تخته وایت برد، دستگاه کپی، چاپگر و میز کنفرانس را از دیگر اقدامات مهم انجام شده در مدارس سطح شهرستان تویسرکان برشمرد.
اسد بیگی با بیان اینکه در حال حاضر 6 مدرسه غیردولتی با 600 دانش‌آموز در تویسرکان فعال است افزود: از دیگر افتخارات آموزش و پرورش شهرستان کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان، کسب رتبه برتر کشوری مدارس، کسب رتبه برتر پروژه مهر، کسب رتبه پنجم کشوری پژوهش سرا ، کسب رتبه نخست کشوری در مسابقات قرآنی، ورزشی و فرهنگی و هنری است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان استاندارد سازی تویسرکان مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان