Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:10:56 GMT

بروکراسی اداری مانع پیشرفت کشور است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۵۸۱۱

بروکراسی اداری مانع پیشرفت کشور است

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رزم‌حسینی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، گفت: تا به امروز دولت‌های مختلفی روی کار آمدند و به مردم خدمات ارائه کردند، اما بروکراسی پیچیده نظام اداری سبب پیشرفت نکردن و عقب‌ماندگی کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه این استان باید آغازگر سبک مدیریتی جدید باشد، تصریح کرد: سبک مدیریتی ما باید همراه با مدیریت جهادی باشد، همچنین لازم است، سعی بر ایجاد جامعه‌ای متمدن و متمکن داشته باشیم.   استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه متاسفانه خراسان رضوی رتبه دوم آسیب‌های اجتماعی را در کشور دارد، گفت: فرهنگ اقتصاد مقاومتی را باید توسط علما ترویج دهیم، ما باید در راستای توانمندسازی جوامع محلی بکوشیم تا مردم با کوچک‌ترین تحریم اقتصادی تسلیم نشوند.

رزم‌حسینی افزود: باید یک نهضت فرهنگی در حوزه اقتصادی صورت گیرد و مردم سرمایه‌گذاران را تکریم کنند تا روستا‌ها را آباد کنند که متاسفانه جوامع شهری ۷۴ درصد و جامعه روستایی ۶ درصد است.

رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امکانات و خدمات خوبی در چند سال اخیر در جغتای ایجاد شده و بیشتر روستا‌های این شهرستان از نعمت آب شرب بهداشتی، برق و گاز بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه مسیر جغتای به روستای منیدر که از زیرساخت‌های اصلی است، در دستور کار قرار گرفته، ولی سرعت کافی را ندارد، تصریح کرد: ۵ میلیارد تومان از سفر قبلی دولت به جغتای برای تعریض این مسیر اختصاص یافته است.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس گفت: در حوزه صنایع با احداث کارخانه سلیس با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان با مدیریت بخش خصوصی موافقت شده است. نبود زمین برای سرمایه‌گذاران؛ مشکل اساسی جغتای حجت‌الاسلام علی اکبر موحدی‌پور امام جمعه جغتای نیز گفت: یکی از مشکلات اساسی این شهرستان نبود زمین برای سرمایه‌گذاران بوده، چراکه بسیاری از زمین‌های این منطقه در اختیار ادارات دولتی از جمله اداره منابع طبیعی و راه و شهرسازی است.

وی تصریح کرد: بسیاری از منازل مسکونی در شمال شرق جغتای سند ندارند، پیگیری‌های زیادی انجام شده، اما این مشکل رفع نشده و مدیرکل‌های این ادارات نیز حاضر به واگذاری زمین‌ها نیستند.

مرتضی محبی فر فرماندار جغتای نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در گام اقتصادی هدف توسعه اقتصادی شهرستان است، گفت: جاده جغتای به سبزوار استاندارد‌های لازم را ندارد که سبب می‌شود سرمایه‌گذاران اشتیاقی برای سرمایه‌گذاری نداشته باشند.

وی تصریح کرد: ۵۰۰ واحد مسکن مهر در جغتای تاسیس شده که بیش نیمی از این واحد‌ها نیمه‌تمام مانده، با مشکلات بسیاری هم روبه‌رو است.

فرماندار جغتای گفت: مسیر جغتای که در بن بست قرار دارد با اتصال جاده منیدر که جاده تهران ـ.مشهد است، باز می‌شود و این موضوع تاثیر بسیاری در پیشرفت اقتصاد جغتای دارد.

انتهای پیام//ج.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن