Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:11:01 GMT

سمینار فنی و عملی کاراته شوتوکان استان بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۶۰۲۰

سمینار فنی و عملی کاراته شوتوکان استان بوشهر برگزار شد

امید بهمنیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سومین دوره سمینار فنی و عملی سبک شوتوکان IKD استان بوشهر با برگزاری کلاس‌های پایه و تأثیرگذار برای رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن هنرهای رزمی ورزشگاه شهید سراجی شهر گناوه برگزار شد.

مسئول کاراته شوتوکان IKD استان بوشهر گفت: مدرسی این کلاس را استاد علیرضا حیدری رئیس کاراته شوتوکان IKD جمهوری اسلامی ایران و دارای کمربند مشکی دان هشت کاراته بر عهده داشت و در این سمینار آموزش تکنیک‌ها و کاتاهای پایه و تخصصی کاراته برای اعضای سبک شوتوکان IKD استان بوشهر در شهرستان گناوه صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمنیاری تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره در پایان گواهینامه دریافت کردند و یک کمپ تمرینی سبک هم با مدرس سبک شوتوکان IKD استان بوشهر امید بهمنیاری انجام و در ادامه نیز نشستی میان هیئت رئیسه، مربیان و مسئولان سبک استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: بحث در مورد شرکت در مسابقات آسیایی سال آینده سبک که در مرداد ماه برگزار می‌شود و مسابقات هیئت کاراته استان بوشهر مهمترین موضوعات مورد بحث این نشست بود.

بهمنیاری در ادامه با بیان اینکه جا دارد که از استاد حیدری ریاست سبک IKD ایران و دلسوزی، تلاش و کوشش وی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با کاراته کاها شوتوکان IKD استان بوشهر و ایجاد فضای دلنشین و انگیزشی برای کسب علم، دانش و فنون روز کاراته جهان تقدیر کنیم افزود: ما وظیفه داریم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر کنیم.

کد خبر 4566437

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه شهرستان گناوه بوشهر کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین آزمون بر خط الگوهای برتر مشاوره مراکز آموزشی استان بوشهر خبر داد، امروز ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در مرحله استانی و به صورت آنلاین (برخط) و هماهنگ برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرایی نخستین جشنواره الگوهای برتر مشاوره به استان‌ها، منظور انتخاب کارشناسان برتر مشاوره مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان، آزمون تئوری مذکور به منظور رقابت ۱۵ نفر از کارشناسان مشاوره مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری در مرحله استانی به صورت هماهنگ و آنلاین برگزار شد.

وی افزود: جشنواره الگوهای برتر مشاوره در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و امروز در بخش استانی ۱۵ نفر از کارشناسان مشاوره مراکز آموزشی استان به صورت آنلاین با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: نتیجه این آزمون در کنار شاخص‌های عملکردی و توسعه فردی، مشاوران برتر مراکز آموزشی استان‌ها را در مرحله اول تعیین خواهد کرد.

دراهکی اهداف برگزاری این جشنواره را، شناسایی مشاوران برتر مراکز آموزشی و بهره گیری از توانمندی آنان، تشکیل بانک اطلاعاتی از برترین شیوه‌های ارائه مشاوره به مهارت جویان، فرهنگ سازی، ارتقای جایگاه مشاوران در مراکز و تاکید بر نقش مشاوره در هدایت مهارت جویان، ایجاد انگیزه در مشاوران به منظور بهبود عملکرد با بهره گیری از توانایی‌های فردی استفاده از ظرفیت‌های موجود، کمک به بهبود فرآیند جذب و نگهداشت کارآموزان در مراکز آموزشی و انتقال تجارب و مستندسازی رویه‌های مؤثر و خلاقیت‌ها عنوان کرد.

دراهکی تصریح کرد: مرحله کشوری به صورت عملی برگزار خواهد شد و کارشناسان مشاوره که توانسته‌اند امتیاز کافی را برای حضور در مرحله نهایی کسب کنند با هم به رقابت می‌پردازند و در پایان، کارشناس مشاوره برتر معرفی خواهند شد.

دراهکی گفت: در مرحله کشوری آزمون عملی با موضوعات؛ ارائه عملی مصاحبه مشاوره‌ای خلاقانه و ابتکاری، ارائه الگوی مشاوره و هدایت آموزشی و شغلی به همراه نوآوری و ارائه طرح پژوهشی مرتبط با مشاوره برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: در هفته ملی مهارت، از برگزیدگان نهایی به عنوان مشاوران برتر ملی، با معرفی الگوی مشاوره برتر از ایشان تقدیر خواهد شد.

کد خبر 6098264

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران