Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»  ، در حاشیه جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی محمد جواد جمالی نوبندگانی در جمع خبرنگاران در توضیح جلسه هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: هیأت نظارت درباره‌ی پرونده‌ی آقای حمدالله کریمی نماینده بیجار بعد از بررسی‌های متعدد و رفت و آمدهای نماینده شاکی و ناجا به جمع بندی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هیأت نظارت بر لزوم حفظ اقتدار پلیس تاکید کرد و از زحمات پلیس در همه مقاطع و در همه زمینه‌ها تشکر کرد. قطعاً نمایندگان مجلس نیز پشتیبان و قدردان پلیس هستند.

جمالی با بیان اینکه هیأت نظارت اقدام کریمی را تأیید نکرد گفت: آقای کریمی از مأمور ناجا عذر خواهی و تاکید کرد که اگر دوباره به آن شرایط برگردد آن اقدام را انجام نمی‌دهد. پرسنل ناجا بدانند که نمایندگان مجلس همواره پشتیبان و قدردان آنها هستند.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در جمع بندی گفت: مأمور راهور در این جلسه تاکید کرد که به صورت داوطلبانه شکایت کرده است و فشاری از سوی سازمان و فرمانده او نبوده و با توجه به عذرخواهی صورت گرفته از شکایت خود صرف نظر کرد؛ البته با این وجود هیأت نظارت تذکرات لازم را به نماینده داد.

جمالی با اشاره به بررسی پرونده سلحشوری نماینده تهران گفت: خانم سلحشوری امروز برای ارائه دفاعیات خود در خصوص نطقشان در جلسه هیئت حاضر شد و توضیح داد که نطقش طبق مواد ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی بوده که در آن اجازه داده نماینده درباره همه مسائل کشور اظهار نظر کند. با توجه به ارائه این دفاعیات هیئت نظارت بعد از بررسی‌های لازم رأی را صادر می‌کند و نظرش را به قوه قضائیه اعلام خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پرونده شکایت آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی از قاضی‌پور نماینده ارومیه در هیئت بررسی شد گفت: آقای قاضی پور صحبت‌هایی درباره ساخت و ساز مجلس داشته است که امروز در جلسه هیئت توضیحات خود را ارائه داد. قرار شد هیأت از مسئولان وقت امور مالی و مهندسی و بازرسی مجلس استعلامات لازم را گرفته و بررسی‌های خود را انجام دهد.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از نمایندگان برای بررسی شکایت یکی از قضات استانشان و مسئولان اداره پست آن استان در جلسه امروز هیأت حاضر شد که بعد از توضیحات ارائه شده قرار شد هیأت جلسه‌ای با معاونت پارلمانی وزارت ارتباطات داشته باشد تا بعد از اخذ نظرات آنها اظهار نظر صورت گیرد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس نماینده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود