Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ششمین دوره مسابقات قهرمان کشوری فوتسال دختران دانشگاه‌ جامع علمی کاربردی کشور با قهرمانی تیم دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام و نائب قهرمانی تیم دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان به کار خود پایان داد.

در این مسابقات، ۱۵۰ دانشجو در قالب ۱۱ تیم از دانشگاه علمی کاربردی استان ‌های چهارمحال و بختیاری، گیلان، لرستان، ایلام، بوشهر، تهران غرب، تهران شرق، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، خوزستان و قم حضور داشتند که تیم‌ های دانشگاه علمی کاربردی استان های ایلام، لرستان و بوشهر به ترتیب مقام ‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین و تکنیکی ترین بازیکن این رقابت ها از تیم های دانشگاه علمی کاربردی استان های لرستان و ایلام، بهترین دروازه بانی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر، بهترین خط حمله دانشگاه علمی کاربردی تیم استان لرستان، بهترین خط دفاع تیم دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام و خانم گُل این رقابت ها اُم البنین وفایی با 18 گل زده از تیم دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان معرفی شدند.

این ورزشکاران در دوگروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی به مدت پنج روز در سالن شهدای دانش آموز آموزش و پرورش شهرکرد با هم رقابت کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری دانشجو فوتسال قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند