Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@04:50:34 GMT

سریال «نهنگ آبی» به هفت رسید/ ببینید

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۶۵۴۸

سریال «نهنگ آبی» به هفت رسید/ ببینید

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ "نهنگآبی" تازه‌ترین مجموعه عرضه شده در شبکه نمایش خانگی به نویسندگی بهرام توکلی است که بازیگران چون لیلاحاتمی، ساعد سهیلی، مصطفی زمانی، ویشکا‌آسایش، حمید رضا آذرنگ، حسین یاری، ماهور الوند، آزاده صمدی، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، مجید مظفری، فرهاد آئیش، پریوش نظریه و الهام کردا در آن ایفای نقش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت جدید این سریال از مراکز فروش سراسر کشور(سوپر مارکت ها و ویدئو کلوپ ها)در دسترس علاقه مندان است.همچنین تماشای آنلاین هر قسمت از طریق سایت فیلیمو امکان پذیر است.

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر برنا آبی سریال نهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود «غرغر خان» به باغ شادونه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ در این قسمت از برنامه شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت‌های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند.

گفتنی است در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجرا‌های جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

«باغ شادونه» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • چراغ دریایی
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم