Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:53:45 GMT

ویزای استرالیا/ تضمینی، شرایط و روش‌های ریجکت شدن

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۷۱۷۴

ویزای استرالیا/ تضمینی، شرایط و روش‌های ریجکت شدن

سواحل عالی و طبیعت فوق العاده، کیفیت زندگی بی‌نظیر و خدمات تکرار نشدنی هتل‌ها در استرالیا، دلایلی است که مسافران را برای سفر به این کشور ترغیب می‌کند.

اما قبل از سفر به استرالیا، سدی به اسم ویزا در برابرتان خواهید دید. ویزای استرالیا را می‌توان یکی از سخت‌ترین ویزاها به حساب آورد که در ادامه بیشتر به بررسی آن می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط اخذ ویزای استرالیا

وزارت امور خارجه استرالیا، یک سری قوانین و شرایط برای ویزای توریستی استرالیا تعیین کرده است. در صورتی که متقاضی ویزای توریستی استرالیا این شرایط را نداشته باشد، بدون هیچ شکی، درخواست ایشان رد خواهد شد.

شرایط اخذ ویزای توریستی استرالیا به شرح زیر می‌باشد:

۱. متقاضی ویزای استرالیا، باید تاریخچه سفری متناسب با منابع مالی خود داشته باشند. منظور از تاریخچه سفری برای ویزای توریستی استرالیا، ویزای شینگن نیست و هر سفر خارجی یک تاریخچه سفری محاسبه می‌شود.

۲. متقاضی ویزای توریستی استرالیا در صورتی که دعوت‌نامه داشته باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزای توریستی استرالیا خواهد شد. دعوت نامه اگر از سمت بستگان درجه متقاضی ارسال شود، دارای اعتبار بیشتری خواهد بود.

۳. متقاضی ویزای توریستی استرالیا، برای هر روز اقامت خود در این کشور باید میانگین بین ۶۰ تا ۸۰ دلار استرالیا تمکن مالی به سفارت این کشور ارائه کند. مبلغ اعلام شده با احتساب هزینه اقامت و خرج‌های روزانه در استرالیا می‌باشد.

انواع ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی خانوادگی استرالیا:

ویزای توریستی خانوادگی استرالیا، به منظور بازدید از خانواده در استرالیا صادر می‌شود. به همین دلیل، شما به عنوان متقاضی ویزای توریستی خانوادگی استرالیا، باید از خانواده خود که در استرالیا هستند، دعوت نامه ارائه کنید. در این دعوت نامه، باید مکان اقامت شما مشخص شود و همچنین باید قید شود که در صورت نیاز، شخص دعوت کننده شما را حمایت مالی خواهد کرد.

ویزای توریستی استرالیا برای والدین:

کسانی که حداقل دو سال و یا بیشتر در استرالیا اقامت دارند، می‌توانند ویزای توریستی استرالیا برای والدین خود درخواست کنند. از شرایط اخذ ویزای توریستی برای والدین این است که پدر و مادر شما باید بالای ۶۵ سال سن داشته باشند و شما حتماً باید در استرالیا اقامت داشته باشید و برای پدر و مادر خود، دعوت نامه معتبر ارسال کنید.

ویزای توریستی و گردشگری استرالیا:

ویزای توریستی و گردشگری استرالیا، با هدف تفریح و گردشگری در استرالیا از سوی سفارت این کشور صادر می‌شود. اعتبار این ویزا، با توجه به هدف اعلامی شما به سفارت استرالیا می‌باشد. برای اخذ ویزای توریستی و گردشگری استرالیا، حتماً باید تاریخچه سفری مناسب با منابع مالی خود داشته باشید.

ویزای بازدید کننده تجاری استرالیا:

این ویزا با هدف مقاصد تجاری، حضور در سمینارها و همایش‌ها و تعامل بین شرکت‌ها صادر می‌شود. برای اخذ ویزای بازدید کننده تجاری استرالیا، باید از یک شرکت و یا برگزار کننده همایش دعوت نامه معتبر ارائه کنید. مدت اعتبار این ویزا، بسته به تاریخ درج شده در دعوت نامه دارد.

به طور معمول، رد شدن ویزای توریستی استرالیا، با ۷ دلیل عمده اتفاق می‌افتد. معمولاً در بازه زمانی بین ۱۷ تا ۳۱ روز کاری پس از پرداخت هزینه بررسی مدارک، یک نامه از طریق ایمیل دریافت می‌کنید. در این نامه که معمولاً هم دارای ۴ صفحه است، در صفحات اولیه آن اطلاعات شخصی و اطلاعات ویزای درخواستی را مشاهده می‌کنید. در صفحه آخر این نامه، دلایل ریجکتی ویزای توریستی شما به طور کامل توضیح داده شده است.

دلایل رد شدن ویزای توریستی کانادا به شرح زیر است:

۱. ویزای توریستی استرالیا خود را اشتباه درخواست کرده‌اید:

به دلیل تعدد ویزای توریستی استرالیا، اکثر مسافران معمولاً نوع ویزای درخواستی خود را به طور اشتباه اعلام می‌کنند. به طور مثال شما با هدف بازدید از خانواده قصد سفر به استرالیا را دارید اما، به طور اشتباه درخواست ویزای والدین استرالیا را ارسال می‌کنید. تشخیص این امر توسط افسران ویزا کار بسیار ساده ای است.

۲. بدون در نظر گرفتن شرایط، برای ویزای توریستی استرالیا اقدام می‌کنید:

شرایط ویزای توریستی استرالیا، تاریخچه سفری، ترک خاک استرالیا پس از مدت زمان درخواست شده و همچنین اینکه باید در نظر داشته باشید با ویزای توریستی استرالیا، اجازه کار کردن و تحصیل در استرالیا را نخواهید داشت.

۳. تناقض در تکمیل فرم‌های ویزای توریستی استرالیا:

اگر بین اطلاعات وارد شده در فرم‌های ویزای توریستی استرالیا و مدارک شناسایی متقاضی تناقض دیده شود و یا به عبارتی، اگر اطلاعات خود را در فرم‌های ویزای توریستی استرالیا به اشتباه تکمیل کنید، بدون هیچ تعللی درخواست ویزای شما رد خواهد شد.

اعتراض به ریجکت ویزای استرالیا

همان طور که در ابتدای متن اعلام کردیم، اعتراض به ریجکت ویزای استرالیا وجود ندارد اما با توجه به پیش بینی کارشناسان ویزای استرالیا گروه ویزالند، احتمالاً این پروسه به ویزای استرالیا اضافه شود. پس با همین به بررسی اعتراض به ریجکت ویزای استرالیا می‌پردازیم.
اعتراض به رد شدن ویزای استرالیا به این معنی است که شما در یک نامه اعتراضی باید به افسران ویزای این کشور اثبات کنید که دلایلی که برای ریجکت شدن ویزای شما اعلام کرده‌اند، اشتباه می‌باشد. اگر ریجکتی شما به دلایلی مانند به خطر انداختن سلامت و بهداشت عمومی استرالیا، تهدید امنیت عمومی استرالیا و اعلام اشتباه نوع ویزای درخواستی باشد، شما حق هیچ‌گونه اعتراضی به سفارت استرالیا را نخواهید داشت.

ویزای استرالیا را، با ضمانت پرداخت هزینه گروه مسافرتی ویزالند، تضمینی بگیرید!

کد خبر 4566050

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات ویزا کارت استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی