Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مخاطبان جماران ( #سخن_مخاطبان ) با ارسال این تصاویر نوشته است:

سایت گمرک برای ثبت مشخصات گوشی های مسافرتی یک ماه وقت تعیین کرده است و در صفحه ثبت سفارش، تاکید کرده که هرگونه ثبت بعد از تاریخ تعیین شده غیر قابل قبول بوده و در صورت واریز هرگونه وجه،  عودت دادن آن ناممکن است. 

حال با توجه به این قانون متاسفانه شاهد ان هستیم که سامانه مذکور به صورت پی در پی دچار اختلال شده به گونه ای که برای ارباب رجوع مشکل ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تصاویر  فوق در کانال «پنجره  واحد تجارت فرامرزی» که متعلق به سایت گمرک می باشد، طی دو هفته اخیر  3 بار اختلال در سامانه مذکور رخ داده و علاوه بر آن در دیگر بخش های این سایت از جمله سامانه ثبت سفارش سازمان توسعه و تجارت، وزارت اقتصاد، سازمان استاندارد نیز دچار اختلال و قطعی های مکرر شده است. 

 

اکنون سوال اینجاست که چرا این مقدار مشکل وجود دارد؟ آیا این اتفاقات اختلال است یا اخلال؟ و چرا تاکنون برای رفع کامل آن اقدام نشده است.

سوال دیگر این است که با توجه به این اختلال ها آیا بهتر نیست  مهلت ثبت مشخصات تلفن های همراه مسافرتی بیشتر شود؟ 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 توئیتر شبکه های اجتماعی گمرک نمایشگاه بین المللی جماران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه

دریافت 15 MB کد خبر 6089520

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • خلجی: ادعای دروغین حفظ حریم دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی