Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:14:25 GMT

۲۲۰ هزار سند از اسناد شهدای گلستان دیجیتالی شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۸۳۴۳

۲۲۰ هزار سند از اسناد شهدای گلستان دیجیتالی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسرافیل وزیری، عصر سه شنبه در مراسم گرامی داشت روز و هفته شهید اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تنها نهاد قانونی است که آثار و سند شهدا را باید جمع آوری کند و تا کنون ۲۲۰ هزار سند از اسناد شهدا و ایثارگران استان گلستان جمع آوری و دیجیتالی شده است.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به چهار هزار دانشجو از خانواده ایثار و شهادت استان گلستان مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۱۰۲ نفر نخبه محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به اینکه در طول سال بیش از ۷۰۰ یادواره شهدا در استان برگزار می شود، گفت: به دنبال مردمی کردن این یادواره ها هستیم و به همین دلیل سعی می کنیم در اجرای برنامه ها نظرات و کمک های مردم در بهتر برگزار شدن این برنامه ها استفاده کنیم.

راه اندازی نخستین بانک اطلاعتی صدا و تصویر شهدا در سال ۹۸

وزیری اعزام اردو مشهد، راهیان نور، حج تمتع و اجرای مسابقات ورزشی را به عنوان کارهای فرهنگی این دستگاه اعلام کرد و یادآور شد: ۳۳ هزار و ۶۵۸ نفر در حوزه اردویی و ورزشی، دو هزار ۲۷۹ نفر به مشهد و ۱۶۰ نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی یادآور شد: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی صدا و تصویر شهدا استان در سال ۹۸ راه اندازی می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: در سال جدید نخستین جشن مدال آوران با حضور صاحبان مدال و صاحبان مقام در گلستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: تمام دستگاه ها موظف هستند ۲۰ درصد از اعتبارات خود را به کارهای فرهنگی در زمینه ایثار و شهادت اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه ۳۸ هزار و ۱۰۱ نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان هستند، خاطرنشان کرد: برای چهار هزار و ۳۵ نفر از افراد تحت پوشش این نهاد معاینات پزشکی در منزل انجام شده است.

کد خبر 4566270

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان روز شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟