Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@23:43:06 GMT

خروج مرغ ممنوع !!!

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۸۵۴۳

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان از تصویب طرح ممنوعیت خروج مرغ از استان خبرداد. آفتاب‌‌نیوز : علمدار گفت :در راستای تنظیم بازار و در دسترس بودن کالاهای اساسی مردم در  نشست کارگروه تنظیم بازار استان ،  تصميمات لازم براي تامين گوشت قرمز ، گوشت مرغ و شکر گرفته شد.
وی افزود:هم چنين مقرر شد کميته اي قيمت و زمان عرضه ميوه  طرح تنظيم بازار  را تعيين کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار که در کارگروه تنظيم بازار استان سخن مي گفت: بر جديت مسئولان براي تامين کالاهای ضروري مردم و نظارت بر بازار در آستانه سال نو تاکید کرد. 
طالبی  با قدر داني از تلاشهاي صورت گرفته در استان براي تامين اقلام ضروري مردم  افزود : مسئولان دست اندر کار در اين مدت بصورت شبانه روزي براي  تامين نياز هاي ضروري مردم و نظارت بربازار تلاش کنند  تا با مديريت مناسب مشکلي نداشته باشيم.
وي از روابط عمومي دستگاهها و ادارات استان هم خواست  همراه رسانه ملي در اين ايام در حوزه اطلاع رساني  بخصوص فضاي مجازي  فعال باشند .
 در اين نشست هم چنين نرخ تورم ساليانه استان  در جايگاه 22 و تورم نقطه به نقطه در رتبه سيزدهم کشوري از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي اعلام شد.

خبرگزاری صداوسیما 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صادرات مرغ ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر حسین نوش آبادی شامگاه دوشنبه در جمع مردم جوادآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حجاب و مسائل فرهنگی اظهار کرد: حتی افرادی که ما گاهی فکر می‌کنیم، در حفظ شعائر دینی کمی ضعیف عمل می‌کنند، یا به تعبیری شل حجاب هستند، یا یک مقداری رعایت برخی شئونات را نمی‌کنند، ته دل خود انقلابی و مؤمن هستند.

وی گفت: این افراد نیز انقلاب و ایران را دوست داشته و مؤمن هستند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام کار فرهنگی برای مساله حجاب ضروری است، گفت: باید به وضع موجود سامان داد و مظاهر خلاف شرع در کشور را از بین برد، اما اینجور نیست، که بگوییم، هرکس هم حرکتی کرد، که به زعم ما بد جلوه کرد، وی را غیر انقلابی، غیر مؤمن و به دور از ملت بدانیم.

وی گفت: تفکر اسلامی و مکتب حاج قاسم همه را می‌پذیرد، سردار دل‌ها گفت «همان دختر کم حجابف دختر من است.»، نباید اینقدر به همه حمله کرد و آن‌ها را غیر انقلابی و غیرمومن نخوانیم و خود را مؤمن بدانیم.

کد خبر 6098816

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه تأمین مالی برای استفاده بهینه از بازار سرمایه
  • جلوگیری از صادرات هرگونه کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • وزارت جهاد تذکر گرفت؛ جلوگیری از صادرات جهت تنظیم بازار ممنوع است
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • خرید دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور /با متخلفان برخورد شود
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد