Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@22:09:51 GMT

دیدار صمیمی سران عشایر کربلا با دکتر روحانی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۸۷۰۷

نشست و دیدار صمیمی دهها تن از سران عشائر استان های کربلا و بابل با رئیس جمهوری اسلامی ایران در محل هتل این شهر برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   دهها تن از سران و شیوخ عشائر و قبایل بزرگ استان های کربلا و بابل و فرات میانه بعدازظهر سه شنبه با حضور در محل اقامت دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشستی صمیمی با وی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در این نشست چندتن از سران عشائر ضمن خوش آمدگویی به رئیس جمهوری و هیات بلندپایه همراه، نقطه نظرات خود را در خصوص روابط دو کشور بیان کردند. قدردانی از حمایت بی دریغ جمهوری اسلامی ایران به عراق در نبرد علیه داعش، محکومیت تحریم های یکجانبه آمریکا علیه مردم عراق و گسترش بیش از پیش مناسبات اقتصادی بویژه میان استان های همجوار مرزی از جمله محورهای مورد تاکید این شخصیت ها بود.  روحانی نیز در این نشست با تشریح سیاست های جمهوری اسلامی ایران، حمایت از گسترش روابط همه جانبه با عراق از جمله در دوران بازسازی این کشور را مورد تاکید قرار داد. حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از یک اقامت دو روزه در بغداد ساعتی پیش وارد کربلای معلا شد.  دکتر روحانی و هیات بلندپایه همراه وی قرار است پس از زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) و اباالفضل العباس (ع) صبح چهارشنبه عازم نجف اشرف شود.  رئیس جمهوری قرار است در شهر نجف اشرف نیز ضمن زیارت حرم مطهر امام علی (ع) با چندتن از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کند.  دکتر روحانی روز دوشنبه در یک سفر رسمی سه روز وارد بغداد شد و طی دو روز اقامت در پایتخت عراق با مقامات این کشور، شخصیت ها و نخبگان این کشور دیدار و گفتگو کرد. همچنین مقامات دو کشور طی مذاکرات فشرده در حوزه های مختلف پنج سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روحانی کربلا عشایر قبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار