Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛عزیزپور ظهر سه شنبه  در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس لرستان با بیان این مطلب ،اظهار کرد: دانش مربیان وداوران باید در سطح ورزشکاران بوکس لرستان  گسترش یافته ونسل جوانی تربیت شود تا پشتوانه ایی برای آینده  این ورزش در استان شود.

او با بیان اینکه هیئت جدید بوکس لرستان در بحث همگانی باید دارای ورزشکاران سازمان یافته بیشتری باشد ، افزود: همچنین در بعد قهرمانی  وتجهیزات وادوات باید شاهد رشدوپیشرفت این ورزش دراستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزپور توجه به نیروی انسانی را نیروی محرکه فعالیت هیئت بوکس استان دانست و تصریح کرد: مسائل اخلاقی از نیازمندی های اصلی بوکس ما است ورییس جدید هیئت بوکس استان باید این موضوع را به طور جدی مورد توجه قراردهد.

مدیر کل ورزش وجوانان لرستان  خانه بوکس لرستان را ظرفیتی برای پیشرفت این ورزش در استان ، عنوان کرد ویادآورشد: 150 میلیون تومان اعتبار برای راه اندازی خانه تخصصی  بوکس لرستان اختصاص داده شد همچنین  35 میلیون تومان بابت بحث اعزامها به هیئت های شهرستانی ارائه داده شد.

 عزیزپور با بیان اینکه ورزش بوکس لرستان گذشته خوبی داشته است ، افزود: بوکس این استان درحال حاضر نیز قهرمانان خوبی در سطح ملی دارد وبخش زیادی از ملی پوشان بوکس ایران از لرستان هستند .

 او ادامه داد:انتظار است جامعه بوکس استان کمک کند تا بوکس استان شان وجایگاه خودرا پیدا کند.

 عزیزپور با رشد 63 هزارنفری  ورزشکاران سازمان یافته در استان خبرداد و تاکید کرد: روند رشد ورزشکاران سازمان یافته با کمک هیئت های شهرستانی دارای شیب تندی است واین اتفاق در ورزش  بوکس استان  همرخ داده است.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان بیان کرد: به دنبال چند دستگی در هیچ فضایی نیستیم واز  عملکرد همه تقدیر می کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بوکس جامعه رشد نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور