Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته جمعی از قصابان تهران و شهرری مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به حذف شدن سهمیه گوشت تنظیم بازاری و دولتی شان اعتراض کردند. آفتاب‌‌نیوز : در این رابطه و دلایل اعتراض قصابان یکی از قصابان محله خزانه گفت: از سال ۱۳۸۹ حدود ۸۰ قصاب در شهر تهران و شهرری به عنوان قصابان منتخب، گوشت قرمز تنظیم بازاری تحویل می‌گرفتند و با نرخ ستاد تنظیم بازار به مردم عرضه می‌کردند که البته در گذشته به دلیل این که فاصله چندانی بین نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار و قیمت آزاد گوشت قرمز وجود نداشت، استقبال چندانی از آن نمی‌شد اما در سال جاری با توجه به افزایش قیمت ناگهانی گوشت قرمز عامه مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه به سمت این گوشتهای تنظیم بازاری هجوم آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این مدت قصابهایی که تخلف کرده و بعضاً با قیمت ستاد تنظیم بازار گوشت عرضه نمی‌کردند، سهمیه شان حذف شده اما طی چند روز گذشته به صورت ناگهانی همه قصابی‌هایی که سهیمه داشتند نیز به این جمع پیوستند و دیگر به ما گوشت تنطیم بازاری داده نشده است.
این قصاب در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا سهمیه شما حذف شده است؟ گفت: روز گذشته که مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتراض کردیم یک نفر به نمایندگی از این وزارتخانه در جمع ما حاضر شد و اظهارات عجیبی مطرح کرد تحت این عنوان که قصد دولت این است که گوشت تنظیم بازاری را به سازمانها و ادرات بدهد که سوال ما این است که مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه چگونه می‌توانند از گوشت تنظیم بازاری استفاده کنند.
وی اظهار کرد: تا چند روز گذشته گرچه مردم در صف می‌ایستادند اما سهمیه شان را حداقل دریافت می‌کردند اما در حال حاضر چنین امکانی برای آنها وجود ندارد چرا که بسیاری از اقشار مردم نمی‌توانند گوشت قرمز آزاد را به قیمت بیش از ۱۰۰ هزار تومانی تهیه کنند و از مسؤولین می‌خواهیم در این رابطه توضیح بدهند.
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قصابی گرانی گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد