Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم حلاجیان استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بر اثر ایست قبلی در این واحد دانشگاهی جان باخت. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، ابراهیم حلاجیان استادیار علوم تربیتی دانشگاه آزاد قائم‌شهر روز سه شنبه بر اثر سکته قلبی در جلسه دفاعیه یکی از دانشجویانش جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم حلاجیان که سابقه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر و شرق تهران را در کارنامه داشت، در سن 60 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.از دکتر حلاجیان به عنوان یکی از مدیران مازندرانی یاد می‌شود که نقش زیادی در برنام‌ریزی توسعه ای برای استان داشته که از جمله آن اقدامات توسعه ای و عمرانی برای دانشگاه آزاد بوده است.

حلاجیان دارای کرسی استادیاری در رشته علوم تربیتی بود. وی عضو هیئت علمی و ریاست دانشگاه آزاد نوشهر و چالوس، ریاست مرکز آموزش مدیریت دولتی شمال، ریاست مرکز ضمن خدمت فرهنگیان استان و معاونت آموزش و پژوهش دانشگاه‌های آزاد استان و مدیرعاملی موسسه آموزش و پژوهش سازمان میراث فرهنگی و صنایع و دستی و گردشگری کشور را در کارنامه خود داشت. 

کاروان ‌راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد واحد همدان ‌عازم مناطق عملیاتی ‌شد‌اعلام آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با دانشگاه‌های سوریهدانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان شدمرحوم حلاجیان همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه حلاج بوده است. پیکر دکتر ابراهیم حلاجیان فردا چهارشنبه 22 اسفند ساعت 9 صبح از مقابل منزل شخصی این مرحوم واقع در ساری بلوار خزر، دریای 8 تشییع و پس از وداع با همکارانش در دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر برای خاکسپاری در زادگاهش رامسر به این شهرستان عزیمت می‌کند.

انتهای پیام/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه