Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی؛ استاندار ایلام امروز در همایش شهرداران استان ایلاماظهار کرد: کارگران و کارکنان حقوق بگیر شهرداری‌ها از ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند و تلاش زیادی داشته ایم که حقوق معوقه این عزیزان پرداخت شود .
وی با اشاره به قانون شوراها ادامه داد: اگر قانون به صورت کامل اجرا شود شهرداران کلید دار و حاکم شهر هستند و تمام فعالیت های شهرها باید با محوریت شهرداران صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار ایلام از کمک 281 میلیارد تومانی دولت در دوسال اخیر به شهرداری ها خبر داد و گفت: تلاش های بسیاری داشتیم که از منابع مختلف به شهرداری ها کمک کنیم و در این راستا از طریق کمک های سازمان همیاری ها، ماشین آلات، اختصاص قیر این کمک ها صورت گرفته است .
سلیمانی با اشاره به حساسیت شهر ایلام به عنوان مرکز استان عنوان کرد: شهر ایلام به عنوان نماد استان و حضور مردم از تمام شهرستان ها در این شهر با جمعیت 200 هزار نفر که بیشترین جمعیت شهرهای استان را به خود اختصاص داده باید از منظر و عمرانی شهری قابل قبولی برخوردار باشد که در این راستا بیش از 32 میلیارد به این شهرداری کمک شده است .
استاندار ایلام گفت: مسئولین باید به گونه ای عمل کنند که اگر قولی می دهند توان اجرای آن را هم بسنجند و به قول خود عمل کنند و اگر فعالیتی صورت می گیرد که دولت هم در آن مشارکت کرده و کمک نموده است آن را بیان نمایند
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی شهرداری قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم

نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: عدالت در پرداخت‌ها ‌و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای شورای شهر و از خطوط قرمز آنهاست.

فاطمه بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: این پاکبانان هستند که در خط مقدم خدمت به مردم هستند و حقیقتاً عملکرد آن‌هاست که رضایت مردم را به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: عدالت در پرداخت‌ها و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد و از خطوط قرمز آنهاست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: از دغدغه‌های اصلی کارگران شهرداری طرح طبقه‌بندی و پرداخت به موقع حقوق‌ها است که با پیگیری اعضای شورای ششم طرح طبقه‌بندی کارگردان شهرداری در قراردادها و مناقصات گنجانده شد، همچنین با توجه به وظیفه نظارتی شورای شهر نظارت‌ها در خصوص پرداخت حقوق‌ها تشدید پیدا کرد.

بیگی گفت: سختی کار یکی دیگر از مطالبات کارگران بود که با اهتمام شورای شهر این موضوع نیز پیگیری شد و پیمانکاران مستلزم به پرداخت این سختی کار هستند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرکرد در چارچوب قانون آماده شنیدن و پیگیر مطالبات کارگران شهرداری است، ادامه داد: همه تلاش خود را برای حمایت از حقوق کارگران انجام دادیم و اگر حقی از جامعه کارگری تضییع شده است از آنان عذرخواهی می‌کنیم.

کد خبر 749743

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر