Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@18:23:46 GMT

وریا مصدوم شد / اصرار دکتر ستوده جواب نداد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۹۷۲۶

ساعت 24- استقلال با وجود حمایت هوادارانش نتوانست العین را شکست دهد.

 تیم‌های استقلال ایران و العین امارات امشب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر آبی‌های ایران به پایان رسید.

با اعلام گوینده ورزشگاه آزادی این دیدار در حضور حدود ۶۵ هزار و ۱۰۰ نفر تماشاگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل نخست خود رسید و پس از این گل فشار زیادی به روی دروازه العین برای زدن گل دوم وارد کرد اما دروازه‌بان العین مانع از گل‌زنی مجدد استقلالی‌ها شد. بازی تهاجمی آبی‌ها باعث شد که تماشاگران به وجد بیایند و به شدت تیمشان را تشویق کنند اما زمانی که دروازه استقلال در دقیقه ۸۳ باز شد، ورزشگاه در سکوت فرو رفت.
با این حال تماشاگران دوباره استقلال را به شدت تشویق کردند و خواهان زدن گل پیروزی شدند.

وریا غفوری، بازیکن استقلال که حضورش مقابل العین در هاله‌ای از ابهام بود در دقیقه ۷۸ دچار مصدومیت شد و جای خودش را به محمد دانشگر داد.

در دقیقه ۸۱ فرشید اسماعیلی دچار مصدومیت شد ولی هنگامی که برانکارد برای خروج او وارد زمین شد، اسماعیلی از جایش برخواست که این مسئله باعث شد که داور عمانی به بازیکن استقلال کار زرد بدهد. اصرارهای دکتر ستوده هم نتوانست تصمیم داور را تغییر دهد. اسماعیلی بلافاصله پس از این اتفاق جای خودش را به محسن کریمی داد.

ایسما بعد از بازی، لباسش را به هواداران استقلال داد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است