Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین به روزرسانی ویندوز ۱۰ باعث کندشدن و اختلال در عملکرد پردازنده‌های گرافیکی رایانه‌ها شده و مایکروسافت مجبور به صدور پیام هشداری در این زمینه شده است.به گزارش بلاغ،بسته به روزرسان تازه مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ اختلال‌هایی در کارت‌های گرفیک تولیدی هر دو شرکت ان ویدیا و ای ام دی ایجاد می‌کند. این مساله به خصوص در زمان اجرای بازی‌های ویدئویی بر روی رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکروسافت در بیانیه خود این موضوع را تصریح کرده و آورده است: بعد از نصب بسته KB۴۴۸۲۸۸۷، عملکرد موشواره و کارت گرافیک با مشکلاتی مواجه می‌شود و اجرای برخی بازی‌ها مانند Destiny ۲ مختل می‌شود. ما برای حل این مشکل در تلاش هستیم.

اعلام این موضوع توسط مایکروسافت خشم کاربران را برانگیخته و آنها با حضور در شبکه‌های اجتماعی به شدت در حال اعتراض به مایکروسافت هستند.

به روزرسانی های ویندوز ۱۰ مایکروسافت تا به حال بارها برای کاربران مشکل ایجاد کرده است. پیش از این نیز نصب وصله های نرم افزاری به روزرسان حجیم ویندوز ۱۰ بر روی رایانه‌ها بدون اطلاع به کاربران و به طور خودکار باعث اعتراض آنها شده بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟

ایسنا/آذربایجان شرقی هوادار از تیمی پذیرایی می‌کند که در هر ۸ بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده است.

۲ تیم هوادار تهران و مس‌سونگون ورزقان در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم خواهند رفت.

بنفش‌پوشان پایتخت فصل خوبی را با هدایت مسعود شجاعی سپری می‌کنند. آن‌ها در ۴ بازی اخیر همواره شکست ناپذیر بوده‌ و با جداسازی خود از منطقه خطر، برای بقا در لیگ‌برتر اطمینان حاصل کرده‌اند و اکنون فرصت خوبی برای صعود به مرحله بعدی جام‌حذفی در اختیار دارند.

در نقطه مقابل، سونگونی‌ها یکی از تیم های متحول شده لیگ یک به حساب می‌آیند. شاگردان کلانتری در ۸ بازی آخر هیچ‌گاه شکست نخورده‌اند و با تضمین بقا در لیگ آزادگان، حال به فکر خلق شگفتی و حذف تیم لیگ‌برتری از گردونه رقابت های جام حذفی هستند.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم امید زیادی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی دارند که سونگونی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند و بنفش‌پوشان چشم امیدشان به یک صعود بی دردسر است.

نتیجه مرحله گذشته:

هوادار با یک گل استقلال خوزستان را مغلوب کرد و مس‌سونگون ۳ بر یک شناورسازی قشم را شکست داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت