Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@00:26:19 GMT

5 تن گوشت قاچاق لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۰۵۰۳

5 تن گوشت قاچاق لو رفت

رویداد۲۴ امید نودهی در این رابطه گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر این که افرادی به صورت غیرمجاز اقدام به قاچاق گوشت و دیگر فرآورده‌های دامی از کشتارگاه‌های مشهد به خارج از استان می‌کنند دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: تیم‌های پلیس امنیت عمومی با هماهنگی مقام قضایی پس از کنترل و مراقبت‌های گسترده و نامحسوس افراد مورد نظر را در محدوده پل غدیر مشهد رصد و یک دستگاه خودروی کامیونت را در این رابطه توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نودهی ادامه داد: در این عملیات سه متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی مذکور 17 لاشه گوشت گاو به وزن 5 تن کشف و ضبط شد. برابر با اظهار نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق بیش از 5 میلیارد ریال است و افراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گوشت قاچاق تورم قاچاق کشتارگاه دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 قیمت گوشت مرغ، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • الکل‌های دست‌ساز و قاچاق زمینه‌ساز بروز مسمومیت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب