Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@03:01:12 GMT

تشکیل 729 پرونده تخلف اقتصادی در قم

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۱۰۵۴

تشکیل 729 پرونده تخلف اقتصادی در قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 10 هزار و 148 بازرسی از واحدهای تولیدی، توزیعی و صنفی استان از ابتدای بهمن ماه تا 15 اسفندماه صورت گرفت که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 729 پرونده برای متخلفین به ارزش 10 میلیارد تومان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت توزیع گوشت در استان قم اظهار کرد: گوشت به قیمت دولتی در بین مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در استان توزیع شد، در ادامه اولویت توزیع گوشت در بین کارگران قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل این که واردات نهاده‌های دامی به کشور با ارز دولتیصورت می‌گیرد، باید بر روی توزیع این نهاده‌ها در استان نظارت شود تا شاهد تخلف در این زمینه نباشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: نسبت به تامین شکر برای مصرف بخش‌های خانگی و صنعتی استان قم اقدام کردیم.

سیجانی با اشاره به گشت‌های بازرسی در استان قم اظهار کرد: گشت‌های مشترک را با همکاری دستگاه‌های دیگر استان در زمینه بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی و توزیعی در ایام نوروز داریم.

وی خاطرنشان کرد: 10 هزار و 148 بازرسی از واحدهای تولیدی، توزیعی و صنفی استان قم از ابتدای بهمن ماه تا 15 اسفندماه صورت گرفت که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 729 پرونده برای متخلفین به ارزش 10 میلیارد تومان شد، در نمایشگاه بهاره قم هم اکیپ بازرسی داشتیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قم تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها

به گزارش خبرگزاری مهر، میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی صنفی به شناسه یکتا برای صنف خرازان تهران امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در مسجد سید عزیزالله واقع در بازار بزرگ تهران برگزار شد و عبدالله اسفندیاری رئیس اتحادیه خرازان تهران در حاشیه این مراسم با تاکید بر ضرورت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا، گفت: بر اساس قانون باید تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری صورت بگیرد.

رئیس اتحادیه خرازان تهران در ادامه تاکید کرد: الکترونیکی شدن مجوزها یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با آن دسته از افرادی است که غیرقانونی و زیرزمینی فعالیت اقتصادی انجام می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر یکی از چالش‌هایی که فعالان صنفی دارای مجوز با آن مواجه هستند این است که باید با واحدهای صنفی فاقد مجوز در شرایط نابرابر رقابت کنند.

این مسیول صنفی خاطرنشان کرد: الکترونیکی شدن مجوزها و منوط شدن ارائه خدمات به تبدیل مجوزها می‌تواند منجر به شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز شده و از ادامه فعالیت آنها به دلیل قطع شدن خدمات دولتی جلوگیری کند. تبدیل مجوزهای الکترونیکی اقدامی در راستای اجرای قانون تسهیل و گامی در راستای تحقق دولت الکترونیک است.

کد خبر 6097496

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند