Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدمنان گفت: در نوروز امسال در خصوص تأمین کالاهای اساسی و مواد غذایی اعم از گوشت قرمز، مرغ و... هماهنگی‎های خوبی انجام شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم قدمنان» روز (سه‎شنبه 21 اسفند) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کردکوی اظهار کرد: «بن‎کلاته» شهرستان کردکوی از ظرفیت گردشگری برخوردار است و با اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر کردکوی حدوداً 6 متر آب در آن جمع شده که اگر اقدامات بیشتری در این منطقه صورت گیرد مسافران نوروزی از آن بازدید خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار کردکوی با بیان اینکه هدف همه ما یکی است اما ممکن است راه‎های رسیده به هدف متفاوت باشد، ابراز کرد: در نوروز امسال در خصوص تأمین کالاهای اساسی و مواد غذایی اعم از گوشت قرمز، مرغ و... هماهنگی‎هایی خوبی انجام شده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

 

وی ابراز کرد: کردکوی تنها شهری بود که مشکل مرغ و گوشت قرمز را مانند سایر شهرهای استان و یا نقاط دیگر کشور نداشت و این نشانه مدیریت مطلوب این مهم توسط دستگاه‎های ذی‎ربط بود که جای قدردانی دارد.

 

قدمنان تأکیدکرد: تحلیل ما این است امسال ماندگاری مسافران در کردکوی به خاطر اطلاع‎رسانی و معرفی خوبی که از جاذبه‎های طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان صورت گرفت بیشتر شود.

 

گفتنی است، شهرستان کردکوی یکی از شهرستان‎های بزرگ غرب استان گلستان است و ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۰ هزار نفر آن شهری و مابقی در روستا زندگی می‎کنند.

 

این شهرستان ۸۱۵ کیلومتر مربع وسعت دارد و دارای یک شهر و ۳۰ روستا است و فاصله آن با مرکز استان گلستان ۲۰ کیلومتر است.

 

میل رادکان، جاده شاه عباسی، شهر باستانی تمیشه، امامزاده روشن‌آباد، ابراهیم و چهارکوه، دهکده‌های ییلاقی درازنو و جهان‎نما و پارک جنگلی امام رضا(علیه السلام) از دیگر مناطق و جاذبه‎های گردشگری شهرستان کردکوی است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب اصفهان نوروز ۹۸ توزیع کالاهای اساسی فرماندار کردکوی شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات

‍ به دلیل شدت بارندگی و کدورت چشمه شهرستان جوانرود، آب این شهرستان با افت فشار یا قطعی مواجه می‌شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، طی اطلاعیه از احتمال افت فشار و کمبود آب در شهرستان جوانرود خبرداد که به دلیل کدورت چشمه منبع آب به دنبال شدت بارش‌ها رخ داده است.

در این اطلاعیه آمده است که به علت طغیان چشمه کاوات و بالا رفتن کدورت آب چشمه مذکور که یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و روستاهای مسیر روانسر است، این چشمه تا اطلاع ثانوی از مدار بهره برداری خارج شده و تأمین آب شهر جوانرود و روستاهای مسیر روانسر از سایر منابع شامل: چاه‌های مناطق بله زین، سردم و همچنین به مدار آوردن چاه شماره یک تم تم صورت می پذیرد.

لذا با توجه به محدود بودن ظرفیت تأمین منابع مذکور احتمال افت فشار و کمبود آب وجود دارد و از مشترکان درخواست داریم در مصرف آب صرفه جویی کرده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است