Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - منچسترسیتی با گلباران شالکه به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و یوونتوس به لطف درخشش ستاره پرتغالی‌اش، اتلتیکومادرید را ناکام گذاشت. ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب سوم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری پرگل و صعود قاطعانه تیم فوتبال منچسترسیتی و حذف شدن اتلتیکومادرید به دست یوونتوس و کریس رونالدو پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس با هت‌تریک کریس رونالدو در خانه، شکست 2 بر صفر بازی رفت مقابل اتلتیکومادرید را جبران کرد و ضمن کسب پیروزی 3 بر صفر راهی دور بعد شد. رونالدو در نیمه اول با گلزنی در دقیقه 27، تیمش را پیروز به رختکن فرستاد و در نیمه دوم هم دو گل دیگر در دقایق 49 و 86 (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند. یووه به این ترتیب شکست 2 بر صفر بازی رفت را جبران کرد و  با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی جشن صعود برپا کرد.

منچسترسیتی هم سه‌شنبه در بازی ورزشگاه اتحاد یک جشنواره گل به راه انداخت و با برتری 7 بر صفر شالکه را تحقیر کرد. آگوئرو در دقایق 35 (از روی نقطه پنالتی) و 38 و سانه در دقیقه 42 سه گل اول سیتی را به ثمر رساندند تا این تیم با برتری 3 بر صفر به رختکن برود. گواردیولا، سرمربی میزبان که از پیروزی تیمش مطمئن بود، بازیکنان اصلی خودش را تعویض کرد اما این موضوع هم مانع تداوم گلزنی تیمش شد و صدرنشین لیگ برتر چهار بار دیگر توسط استرلینگ در دقیقه 56، برناردو سیلوا در دقیقه 71 ، فودن در دقیقه 78 و ژسوس در دقیقه 84 به گل رسید و با پیروزی 7 بر صفر در این بازی و برتری مجموع 10 بر 2 قاطعانه راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

فوتبال جهان| داوران آخرین بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند

 

انتهای پیام/

 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی، دو تیم بارسلونا و لیورپول از دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2018/19 به مصاف هم رفتند. لوییس سوارز و لیونل مسی (2) گلزنان بارسلونا در این مسابقه بودند. گل دوم لیونل مسی در این مسابقه که روی یک ضربه آزاد تماشایی به ثمر رسید، ششصدمین گل این بازیکن آرژانتینی با پیراهن بارسلونا بود.

دانلود (12.8MB)

دیگر خبرها

  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان