Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@10:46:09 GMT

مجازات تعویض برانکو توسط مرد سال آسیا

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۱۹۶۱

پرسپولیس در یک نمایش قابل اعتنا در دوحه و شکل دادن فرصت‌های ایده آل برای گلزنی در نهایت با شکست ناباورانه دوحه را ترک کرد. 

سرمربی کروات سرخپوشان که پیش از این با توجه به نیمکت نه چندان قابل اعتماد تیمش از تصمیم برای تعویض و تغییرات در تیمش خودداری می‌کرد، در این بازی و در شرایطی که به نظر می‌رسید از دقیقه هفتاد با تعویض قادر به تغییر جریان بازی و سود بردن از کیفیت فنی نیمکت نشینان خواهد بود، بار دیگر از این مساله خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در ثانیه‌های پایانی و در شرایطی که بازیکنان بیشتر به تمرکز نیاز داشتند تا از تک امتیاز خارج از خانه محافظت کنند، با دو تعویض همزمان شرایط را بر علیه تیمش کرد. مهمترین تعویض او البته سیداحسان حسینی بود؛ بازیکنی جوان که در آن لحظات برای محافظت از دروازه تیمش وارد زمین شد اما نتوانست مقابل عبدالکریم حسن که سال گذشته عنوان مرد سال آسیا را به خود اختصاص داده عرض اندام کند و مقهور قدرت بدنی و ضربه سر او شد تا پاس گل سه امتیازی السد اینچنین شکل گیرد و برانکو به بدترین شکل بابت تعویض خود مجازات شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی زمین بازی پرسپولیس زمین دوحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران

در دقایق پایانی بازی وست هم و لیورپول که با تساوی 2-2 به پایان رسید، هنگام ورود محمد صلاح به میدان درگیری لفظی ای بین او و کلوپ رخ داد. در این ویدیو که توسط تماشاگر حاضر در وررزشگاه منتشر شده است، برخورد سرد صلاح با سرمربی تیم پیش از ورودش به زمین را می توان مشاهده کرد.

 

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • نگاهی به پرونده بابک زنجانی
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟