Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، «محمدعلی طالبی» چهل و هفتمین کارگروه تنظیم بازار استان که روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ماه با اشاره به اینکه اگر در استان قیمتی برای فروش میوه و گوشت به تصویب می‌رسد، باید همه به این شکل عمل کنند، ‌اظهار داشت: لازم است در استان یزد با واحدهای صنفی و مرغ دارانی که اقدام به فروش با قیمت بالاتر از قیمت تصویب شده در کارگروه ستاد تنظیم بازار می کنند، برخورد جدی شود و ‌نباید به هیچ عنوان شاهد این مسئله در استان نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد افزود: در کارگروه تنظیم بازار استان به نحوی برنامه ریزی شود که در روزهای پایانی سال و ایام عید با مشکل روبه‌رو نشویم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله زیادی بین ماه مبارک رمضان و عید نوروز وجود ندارد، باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که در این ماه مبارک نیز بتوانیم نسبت به کنترل و نظارت بازار اقدامات لازم ‌را انجام دهیم و مردم برای خرید کالاهای اساسی خود با مشکل روبه‌رو نشوند.
طالبی به اهمیت عدالت در توزیع کالاهای تنظیم بازار در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در استان، شهرستان‌ها، ‌بخش ها و روستاها باید به شکلی عمل کنیم که بی عدالتی صورت نگیرد و بتوانیم اجناس تنظیم بازار را در سطح استان با پیش بینی مناسب از زمان مصرف، داشته باشیم.
رئیس کارگروه تنظیم بازار استان گفت: در کنار همه ‌فعالیت ها و زحماتی که دستگاه‌های استان برای خدمت به مردم می کشند ‌اما در حوزه اطلاع رسانی به جامعه ضعف‌هایی وجود دارد.
وی ادامه داد: در این حوزه و سایر موضوعات روابط عمومی‌ها باید به شکلی عمل کنند که بتوانند اطلاع رسانی لازم و مورد انتظار به مردم را داشته باشند و اگر سؤال و شبهاتی در جامعه و مباحثی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به وجود آمد ‌روابط عمومی ها آن پاسخگویی لازم، سریع، به موقع و توجیه کننده را به مردم داشته باشند تا نگرانی های احتمالی رفع شود.
استاندار یزد با بیان اینکه تاخیر در توزیع میوه تنظیم بازار ممکن است مسائل و مشکلاتی را در استان به وجود آورد، ‌افزود: امیدواریم در نحوه توزیع مناسب و به موقع میوه و سایر اقلام مورد نیاز مردم به گونه ای عمل شود که بتوانیم با مدیریت مجموعه دستگاه‌های اداری و عمومی استان شرایط خوبی را برای مردم فراهم کنیم.
طالبی در پایان سخنان خود آمادگی مدیران دستگاه‌های مختلف استان را در ایام نوروز خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: آنقدر سیستم اداری دستگاه‌های مختلف که در کارگروه تنظیم بازار استان مسئولیت دارند، در این ایام خوب فعالیت کنند که در ایام نوروز نیازی به برگزاری جلسه نباشد ولی اگر در موردی هم این نیاز ‌احساس شد که جلسه‌ای برگزار شود، مدیران دستگاه های مورد نظر در دسترس و حاضر باشند.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است