Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:16:14 GMT

سردار بوکان برابر مس نوین کرمان به پیروزی رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۲۰۸۶

سردار بوکان برابر مس نوین کرمان به پیروزی رسید

مهاباد - ایرنا - تیم فوتبال سردار بوکان مقابل میهمان خود، مس نوین کرمان در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، 2 تیم سردار بوکان و مس نوین کرمان عصر روز گذشته /سه شنبه / در ورزشگاه خاتم الانبیای بوکان به میدان رفتند و تیم سردار، مس نوین کرمان را با شکست بدرقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال مس نوین کرمان که قصد داشت برای جلوگیری از سقوط، پیروز این دیدار باشد بازی را طوفانی شروع کرد و گل نخست بازی را در دقایق نخست بازی وارد دروازه سردار کرد و با این تک گل نیمه نخست به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم تیم سردار بوکان دروازه میهمان خود را مورد حمله های پی در پی خود قرار داد تا اینکه توانست از روی نقطه پنالتی گل خورده را جبران کند.
در دقایق آخر بازی تیم سردار بازی و توپ را در اختیار گرفت و دومین گل خود را وارد دروازه تیم مس نوین کرمان کرد و توانست این نتیجه را تا آخر بازی حفظ کند.
هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با هشت مساوی، پنج برد و هشت باخت و کسب 23 امتیاز در رده دهم گروه خود قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد و تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
به گزارش ایرنا، تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
7510/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته 2 سردار بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

دو مهاجم ایرانی و ایتالیایی زوج خط حمله رُم را برابر ناپولی تشکیل خواهند داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ تیم فوتبال رُم امشب در سی‌وچهارمین بازی‌اش در فصل جاری سری A در خانه ناپولی به میدان می‌رود. رم پس از شکست برابر بولونیا هفته گذشته در مصاف با اودینزه پیروز شد تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار باشد.

قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود

بر اساس این گزارش؛ زوج خط حمله رُمی‌ها را در دیدار برابر ناپولی با توجه به تداوم غیبت روملو لوکاکو و لواندرو پاردیس، سردار آزمون و ادواردو بووه تشکیل خواهند داد.

تیم فوتبال رُم به مرحله سخت و مهم خود در این فصل رسیده است. این تیم پس از بازی امشب برابر ناپولی با مجموعه‌ای از دیدارهای سرنوشت‌ساز با تیم‌های یوونتوس، بایرلورکوزن و آتالانتا مواجه خواهد شد. دانیله دروسی، سرمربی رُمی‌ها رم اذعان کرد: سخت‌ترین جنبه این بخش از فصل، تعداد بازی‌هایی است که باید در زمان کوتاهی انجام شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره