Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:55:22 GMT

جوانان زینت بخش فعالیت های فرهنگی مساجد هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۲۱۴۷

جوانان زینت بخش فعالیت های فرهنگی مساجد هستند

بوشهر- ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: حضور جوانان در مساجد موجب زینت بخشیدن به فعالیت های فرهنگی و هنری می شود.

به گزارش ایرنا، فاطمه کرم پورسه شنبه شب در بازدید از دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقشی مهم و تاثیر گذار در فعالیت های فرهنگی دارند و این کانون ها با فعالیت های ارزشمند خود نقش پیوند جوانان با مساجد را ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: حضور جوانان در مساجد موجب رونق فعالیت ها فرهنگی و مذهبی می شود که در تحقق این مهم کانوها رسالت سنگینی را عهده دار هستند.
کرم پور ادامه داد: در این ارتباط کانون ها فرهنگی هنری مساجد باید با برنامه ریزی ویژه زمینه حضور پرشور نوجوانان و جوانان را در مساجد فراهم سازند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه کانون ها در مساجد و محلات فعالیت دارند، می توانند نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کنند.
سرپرست دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی کارشناسی شده در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب گام موثری عهده دار هستند.
علیرضا پولاد افزود: در این زمینه حوزه خانواده یکی از برنامه های اولویت دار دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری است که در سال آینده با برگزاری دوره های آموزشی با حضور استادان ملی برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی اقدام های قابل توجهی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: جوانان مسجدی از ذخایر ارزشمند انقلاب و آینده سازان کشور هستند که کانون های فرهنگی هنری با پرورش این جوانان با آموزه های دینی زمینه رشد مدیران انقلابی و جهادی برای اداره امور کشور در آینده را فراهم می کنند.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كانون فرهنگي مساجد بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی