Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@00:56:14 GMT

وعده ۹ ماهه سایپا به مشتریان ساندرو

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۲۴۴۹

وعده ۹ ماهه سایپا به مشتریان ساندرو

به گزارش جهان نيوز، براساس اطلاعیه شرکت پارس خودرو که در 30 بهمن ماه سال جاری برای مشتریان محصولات رنو صادر شد 4 پیشنهادات برای خریداران خودروهای ساندرو اتومات و دنده‌ای که هنوز محصولات خود را تحویل نگرفته‌اند اعلام شد.
  طرح‌های پیشنهاداتی جهت آن دسته از مشتریان که تاکنون دعوت‌نامه تکمیل وجه مابه‌التفاوت برای آنها صادر نشده است به شرح ذیل است:

پیشنهادهای قابل اجرا برای محصولات رنو:
1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح پیشنهادی "انصراف"
2 . طرح پیشنهادی "تبدیل مدل خودرو"
3.طرح پیشنهادی "الحاقیه قرارداد"
4.طرح پیشنهادی "خرید انصرافی"


در طرح پیشنهادی "تبدیل مدل خودرو" سه روش برای تبدیل خودروهای ثبت نامی مطرح شده که مشتریان می‌توانند مطابق با آن نسبت به تبدیل خودروهای خود اقدام کنند.

  در بند طرح پیشنهادی "الحاقیه قرارداد"پارس خودرو اعلام کرده مشتریان در صورت تمایل به انتظار تا تولید مجدد محصولات رنو و ادامه سود مشارکت و جریمه تأخیر طبق قرارداد(مجموعاً27 درصد) و محاسبه قیمت قدیم می‌توانند نسبت به امضاء الحاقیه قرارداد اقدام نمایند.

اما نکته جالب در این الحاقیه فرصت 9 ماهه برای تولید مجدد این خودروها است به نحوی که مشتری با امضاء آن باید 9 ماه دیگر برای تولید احتمالی ساندرو  انتظار بکشد.

 
منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!