Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:13:38 GMT

آیت الله شعبانی امام جمعه همدان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۲۴۸۷

آیت الله شعبانی امام جمعه همدان شد

آیت الله شعبانی به عنوان «نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان» جایگزین آیت الله غیاث الدین طه محمدی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت‎الله «حبیب‎الله شعبانی» متولد  شهرستان بهار همدان در سال 1356 و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و دکترای فقه و اصول، از اساتید حوزه علمیه قم و جامعه‎المصطفی‎العالمیه است و جوان‎ترین نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان در کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او پس از طی دروس کلاسیک وارد حوزه علمیه همدان می‌شود و بعد از طی مقدمات به شهر مقدس قم هجرت و در دروس پر رونق حضرات آیات شبیری زنجانی، وحید خراسانی و جوادی‌آملی حضور پیدا کرده است.

 

تدریس فقه و اصول، فلسفه، کلام و تفسیر در حوزه‌های علمیه قم و تهران و مؤسسه عالی علوم انسانی از فعالیت‌های اصلی وی بوده و همچنین مدیریت مؤسسه کلامی احیا، عضو هیئت امنا مدرسه چهارده معصوم(ع) قم و همکاری با معاونت فرهنگی حرم حصرت عبدالعظیم حسنی را در کارنامه اجرایی خود دارد.

 

وی حکم مسئولیت خود را از رهبر معظم انقلاب دریافت و نماز جمعه این هفته همدان را اقامه  می کند.

 

آیت‎الله غیاث‎الدین طه‎محمدی، امام جمعه سابق همدان  متولد 1326 از سال 1383 تاکنون نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه همدان را به عهده دارد و پیش از آن نیز از سال 61 تا 83 امام جمعه شهرستان فامنین بوده است.

 

مراسم استقبال مردمی از امام جمعه جدید  همدان روز جمعه (24 اسفند) در محل امامزاده عبدالله همدان برگزار می شود. آیت الله طه محمدی ، امام جمعه پیشین همدان جمعه گذشته در خطبه‌هاي نماز از پايان دوران مسئوليتش در کسوت نمايندگي ولي فقيه در استان همدان سخن گفت و با مردم خداحافظي کرد.‏

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل استان همدان معرفی امام جمعه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از معلمان امین شهر، قدردانی شد

به مناسبت فرارسیدن هفته معلم مراسم قدردانی از معلمان با حضور امام جمعه امین شهر، شهردار امین شهر و مسئولان محلی در محل دبستان امام صادق (ع) برگزارشد. 

 در این جلسه حجت الاسلام ذوالفقاری، امام جمعه امین شهر  ضمن تبریک هفته معلم به دبیران حاضر در جلسه گفت: تکلیف و وظیفه معلم در راه پیش برد علم و دانش بسیار حیاتی و کاری طاقت فرسا می باشد.

در پایان از معلمان این آموزشگاه قدردانی شد. 

آئین زنگ سپاس از معلمان در بخش نگین کویر
صبح امروز به مناسبت شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم، بخشدار نگین کویر، روحانیت، امام جمعه اهل سنت به همراه دیگر مسئولان همراه با حضور در تعداد زیادی از مدارس سطح بخش نگین کویر از معلمان شاغل در این مدارس به پاس زحمات و تلاش های آن ها تجلیل کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد