Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- رئیس هیات دو و میدانی خراسان رضوی گفت: تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران با حضور چهار نوجوان اهل خراسان رضوی شامگاه سه شنبه عازم مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ ‌‍‌کنگ چین شد.

امیر علی سعادتمند روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدیثه رئوف در دوی 2 هزار متر با مانع و هزار و 500 متر، سیده فاطمه سیما شادکام در رشته 2هزار متر بامانع ، مهلا محروقی در پرتاب دیسک و امیرحسین ماماقانی در رشته پرتاب وزنه چهار نوجوانی هستند که از استان خراسان رضوی به سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خراسان رضوی بیشترین شمار ورزشکار را در ترکیب 20 نفره تیم ملی دو ومیدانی نوجوانان ایران اعزامی به این مسابقات را دارد یعنی استان تهران با سه ورزشکار و سایر استانها با 2 یا یک ورزشکار در این تیم حضور دارند.
وی گفت: سومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای 24 تا 26 اسفندماه در هنگ کنگ برگزار می شود.
1922/3221

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو و ميداني مسابقات قهرماني آسيا خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور