Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:45:37 GMT

حمله ارتش سوریه به مواضع تروریستها در حومه جنوبی ادلب

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۲۷۳۵

حمله ارتش سوریه به مواضع تروریستها در حومه جنوبی ادلب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، نیروهای ارتش سوریه در جدیدترین عملیات خود در حومه جنوبی ادلب موفق شدند مواضع تروریستها در روستاهای «سکیک»، «خوین»، «الصالحیه» و مناطق «خان السبل»، «معره حرمه» و «التمانعه» را در هم بکوبند.

نیروهای ارتش سوریه هم چنین محل رفت و آمد عناصر تروریست را با استفاده از توپخانه های خود در شهر «مورک» واقع در حومه شمالی حماه و دیگر مناطق غرب این استان هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای ارتش سوریه به صورت روزانه مواضع تروریستها در حومه استانهای ادلب و حماه را زیر حملات سنگین موشکی و توپخانه ای خود قرار می دهند.

کد خبر 4566883

منبع: مهر

کلیدواژه: ادلب سوریه حماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در محله الزیتون واقع در شهر غزه دست کم هفت شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند.

اشغالگران صهیونیست همچنین یک موتور را نزدیک گذرگاه صلاح الدین در جنوب شهر رفح هدف قرار دادند که به دنبال آن ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی مناطق شرق جبالیا در شمال نوار غزه و شهر رفح در جنوب این باریکه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

مرزهای شمالی شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه شاهد تیراندازی‌های گسترده و حملات توپخانه ای بوده است.

کد خبر 6100001

دیگر خبرها

  • ۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان
  • نیروهای فرانسوی در اوکراین هدف مشروع ارتش روسیه خواهند بود
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • موج حملات هوایی و توپخانه‌ای دشمن علیه سراسر غزه
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • تایید حمله به رفح توسط اسرائیل؛ تخلیه ساکنان و تشدید بمباران‌ها
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه