Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:11:24 GMT

«شمخانی» به مقام شامخ شهدا در ارومیه ادای احترام کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۲۹۱۳

«شمخانی» به مقام شامخ شهدا در ارومیه ادای احترام کرد

ارومیه - ایرنا - امیر دریابان «علی شمخانی» نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز پس از ورود به ارومیه با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا امیر دریابان «شمخانی» صبح روز چهارشنبه با نثار گل بر مزار شهدای عملیات بدر و خیبر و بنای یادبود همسنگران شهیدش «مهدی و حمید باکری»، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمخانی تا دقایقی دیگر در آیین یادبود شهدای بدر و خیبر در حسینیه ثارالله ارومیه سخنرانی می کند و حاج صادق آهنگران نیز روح و روان حاضران را بار دیگر صیقل می دهد.
«حمید باکری» طی سال 1362 در عملیات خیبر و «مهدی باکری» به سال 1363 در عملیات بدر به شهادت رسیدند و بر همین اساس هر ساله یادواره شهدای بدر و خیبر طی اسفند در ارومیه برگزار می شود.
شهید «مهدی باکری» سید شهیدان آذربایجان غربی است و در مناطق مختلف کشور این استان را با این شهید گلگون کفن می شناسند؛ شهادت «حمید باکری» را نیز به مهتاب قبل از طلوع آفتاب (شهادت مهدی) تشبیه می کنند.
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی بعد از ظهر امروز نیز در جمع اعضای شورای اداری آذربایجان غربی حضور خواهد یافت.
3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اداي احترام به شهدا علي شمخاني آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فردو از افتخارات استان قم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو اظهار کرد: روستای فردو به رغم وجود شهدای والامقام از افتخارات استان قم می‌باشد.

معاون معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به تبیین فرهنگ شهادت به زبان هنر تاکید داشته‌اند.

وی ابراز کرد: دشمن راهبرد ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی را پیش گرفته است، فلذا تبیین مفاهیم شهادت و ایثار برای جوانان ارجح می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و وی بر این امر اهتمام جدی دارد.

کد خبر 6088764

دیگر خبرها

  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان