Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@03:16:24 GMT

ماجرای مشاجره در پشت صحنه عصر جدید چه بود؟!

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۹۳۱۵۵

به گزارش پارس نیوز، بعد از پخش قسمت ششم عصر جدید و انتشار ویدئویی از پشت صحنه این قسمت برنامه حواشی زیادی در فضای مجازی شکل گرفت و خبرساز شد. ششمین قسمت برنامه عصر جدید یکشنبه شب از شبکه سه سیما پخش شد و انتقاد تند یکی از مربیان به داور این برنامه در پشت صحنه با واکنش های زیادی همراه بود.

 

مرتضی ریاحی یکی از شرکت کننده های عصر جدید بود که برای خوانندگی به این برنامه آمد اما پس از اعلام آرا و رای ها منفی سه داور این مسابقه ، مربی این شرکت کننده با انتقادهای تند به آریا عظیمی نژاد حواشی را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیح احسان علیخانی درباره یک مشاجره در پشت صحنه عصر جدید

بعد از پخش شدن این کلیپ که حکایت از مشاجره لفظی آریا عظیمی نژاد با مربی مرتضی ریاحی داشت ، احسان علیخانیبا انتشار پستی به این ماجرا واکنش نشان داد.

آریا عظیمی نژاد داور مسابقه عصر جدید

احسان علیخانی با انتشار این ویدئو در اینستاگرامش نوشت : احتمالا گوشه ای از این اختلاف نظر را در پشت صحنه برنامه دیده اید.

غیر از من که خود را موظف می دانم "وکیل مدافع" شرکت کننده ها باشم، مربیان برنامه هم در هر بخش، همین قدر غیرتی و حساس هستند نسبت به اجراهایی که از سوی آنها راهنمایی شده و تعلیم دیده است.

حمید ترکاشوند در حمایت از شرکت کننده بخش خوانندگی مرتضی ریاحی تا مرز اعتراض تند به آریا عظیمی نژاد عزیز و سخت گیر در موسیقی که اولین رای قرمز را داد، پیش رفت اما در عصرجدید، در حرفه ای ترین شکل بحث می شود. اما نه دعوایی در کار است و نه حریم و حرمتی می شکند.

همونطور که حمید عزیز در این ویدئو گفت :" من یک هفته است دارم با این بچه زندگی می کنم" ما همه یک خانواده هستیم که روز به روز بزرگتر می شود .

با محکم ترین استدلال به جدال و جدل باهم می رویم و به همین دلیل، همه از تک تک ثانیه های عصرجدید لذت می بریم.

احسان علیخانی مجری مسابقه عصر جدید

عصر جدید یک مسابقه استعدادیابی است که با اجرای احسان علیخانی شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت 22:30 از شبکه سه سیما پخش میشود.

 

احسان علیخانی و داوران مسابقه عصر جدید

آریا عظیمی نژاد ، امین حیایی ، رویا نونهالی و سیدبشیر حسینی به عنوان داوران مسابقه عصر جدید در این برنامه حضور دارند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پشت صحنه موسیقی خانواده پشت صحنه پارس ماجرای مشاجره احسان علیخانی پارس نیوز عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد

ظهر یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه امسال، صدای مشاجره شدید زن و مردی در یکی از خیابان‌های محله گاندی، سکوت ظهرگاهی را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

به‌دنبال اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زنی ۳۷ ساله مواجه شدند که از ناحیه شکم، گردن و کمر هدف ۲۰ ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مردی که با مقتوله در ارتباط بوده در جریان مشاجره‌های شدید لفظی، دست به این جنایت هولناک در خیابان زده است.

تحقیقات ابتدایی از شاهدان عینی حادثه حکایت از آن داشت؛ این ۲ نفر که با هم آشنا بودند، چند دقیقه‌ای به‌دلایلی نامشخص با یکدیگر مشاجره شدیدی داشتند و آن مرد به‌صورت ناگهانی با چاقویی که همراه داشته با ضربات بی‌رحمانه مرتکب قتل شده است و درحالی که گوشی مقتوله در دستانش بوده قبل از رسیدن پلیس از صحنه جرم گریخته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، ابتدا مخفیگاه قاتل را شناسایی و سپس با دستور قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی گسترده متوجه شدند متهم شبانه تهران را به‌مقصد یکی از شهر‌های شمالی کشور ترک کرده است و احتمالاً قصد دارد برای همیشه از ایران خارج شود.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با روش‌های علمی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های گرگان ردیابی کردند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را با یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم در جریان بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد: از چندی قبل آن زن قصد داشت رابطه عاشقانه ما را به پایان برساند که به‌خاطر همین موضوع خیلی عصبانی شدم و با او در حوالی خیابان گاندی قرار ملاقات گذاشتم.

مرد جنایتکار ادامه داد: هنگامی که زن را در خیابان دیدم سر همین مسئله با یکدیگر مشاجره کردیم که ناگهان من کنترل خود را از دست دادم و با چاقویی که در جیب داشتم او را با ضربات متعدد به قتل رساندم و به‌سمت خانه یکی از آشناهایم به گرگان رفتم، اما چند روز بعد توسط پلیس دستگیر شدم.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی
  • ۴۸۰ کودک بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی به چرخه آموزش برگشتند
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش