Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نامه‌ای به علیم یارمحمدی، نماینده اصلاح طلب مردم زاهدان در مجلس نوشتند که این دانشگاه را وارد تسویه حساب شخصی نکند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نامه‌ای خطاب به علیم یارمحمدی نماینده اصلاح طلب مردم زاهدان در مجلس نوشتند که دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جای تسویه حساب‌های شخصی شما نیست و آن را وارد حاشیه سازی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل نامه به شرح ذیل است:

در روز‌های اخیر جناب آقای مهندس علیم یارمحمدی، نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی، القای تصورات واهی را به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص برخی از امور دانشگاه نسبت داده که به دور از تمام قواعد و بدون سند و مدرک بوده است.


ما دانشجویان عدالت خواه که البته خود این مبانی را از اسلام و امامین انقلاب اسلامی گرفته ایم، نخواهیم گذاشت که دانشگاه جولانگاه افکار غلط شده که همگی این افکار دوران اعتبار خود را گذرانده و بی اعتبار گشته اند، شود و در نقش‌های پوپولیستی متظاهر شوند.
جناب آقای علیم یارمحمدی؛ پس از چهار دهه عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، علیرغم تمام تلاش‌های استکبار جهانی با هدف براندازی این نظام مردمی، توطئه‌ها یکی پس از دیگری شکست خورده و استکبار جهانی هر روز اعتبارش کمتر از قبل شده است و امروز روز آن است که پرچمدار در مقابل مستکبرین باشید و خلاف واقع عمل نکنید و وحدت آفرین باشید.
از نظر جنابعالی موضوعاتی که بدون سند و مدرک مطرح می‌کنید، آنقدر از نظر جنابتان مهم بوده که حضرتعالی، وقت مجلس شورای اسلامی را که به ازای هر ساعتش ۱/۶میلیارد تومان از بیت المال برای آن هزینه می‌شود و از جیب همین مردم در حال هزینه هست را بگیرید؟
آقای نماینده موضوعات زمین مانده‌ای دیگری وجود ندارد؟ چه اقداماتی در شناسنامه کردن افراد حاشیه نشین داشته اید؟ چه اقداماتی در ساخت و بازسازی بافت‌های فرسوده حاشیه داشته اید؟ موضوعات مهم تری از جمله بحث بیکاری جوانان هم مگر وجود دارد؟
جناب نماینده همچنین به افرادی که به شما اطلاعات اشتباه در مورد دانشگاه و اقدامات خوب آن می‌دهند متذکر می‌شویم که چشم‌های خود را باز کنید و به ریسمان الهی چنگ زنید.
جناب آقای علیم یارمحمدی اینجا جای تسویه حساب‌های شخصی شما نیست. جنابعالی بدانید که دانشجو بیدار است. دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را وارد حاشیه سازی نکنید. سیاستگر باشید و سیاست بازی نکنید. در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از تمام ظرفیت نیرو‌های متخصص و متعهد بومی همین استان استفاده شده است.
والسلام علی من تبع الهدی
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یارمحمدی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان

از اواخر شامگاه دیروز شنبه تا ابتدای بامداد امروز یک شنبه، در درگیری مسلحانه ای در یکی از محلات زاهدان که ناشی از اختلافات شخصی به وقوع پیوسته بود، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

در این بین برخی از گروهک‌های معاند با انتشار اخبار و فیلم و عکس‌هایی این درگیری که به دلیل اختلافات شخصی رخ داده را درگیری نیروهای امنیتی و افراد مسلح ناشناس عنوان کرده بودند که این موضوع در پیگیری خبرنگار مهر، تکذیب شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر، در این خصوصاً با بیان اینکه براثر یک درگیری ناشی از اختلافات شخصی در یکی از محلات زاهدان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، گفت: پس از وقوع درگیری در این محله، نیروهای بسیجی نزدیک به این محل برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شده‌اند و ربطی به درگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری برای شناسایی عوامل و دستگیری آنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان