Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-اولين مجمع خيرين وجهادگران افتخاري حفظ، احيا و نجات منابع آب  کشوردر نيشابورباحضور مسئولين و خيرين  در محل تالار فجر اين شهرستان تشکيل شد.

به گزارش خبرنگار آريا در نيشابور ،نماينده مردم شهرستان هاي نيشابور و فيروزه در مجلس شوراي اسلامي در اولين نشست مجمع عمومي خيرين آب و جهادگران افتخاري حفظ، احيا و نجات منابع آب در نيشابور اظهارکرد: تشکيل مجمع خيرين آب براي اولين بار در کشور الگوي مناسبي براي همه شهرستان هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حميد گرمابي افزود: در حال حاضر که دولت با مشکلات متعدد روبروست و در جنگ اقتصادي با دشمن به سر مي بريم با تشکيل اين مجمع شاهد رونق دوباره روستاها و مهاجرت معکوس خواهيم بود.
وي  خاطرنشان کرد: امروز مهمترين مشکل کشور معضل آب است که در گذشته در اين حوزه غفلت شده و حل آن نيازمند همت همگاني است.
گرمابي يادآورشد: ستون اصلي اين حرکت مردم و کشاورزان بوده و خيرين که امروز پا به ميدان گذاشته اند پيشقراولان اين حرکت شده اند.
معاون مديرکل ومدير جهاد کشاورزي نيشابور هم گفت: در اين شهرستان 30 درصد زيرساختها براي آبياري نوين فراهم شده و در اين چارچوب آبخيزداري، آبخوان داري و لايروبي قنوات در دستور کار قرار دارد.
محمد علي فرهمند راد افزود: بخش مهمي از آب مورد نياز براي توليدات کشاورزي نيشابور از طريق 504 رشته قنات تامين مي شود که هر 2 سال نيازمند لايروبي است و اعتبارات لازم براي لايروبي قنوات نداريم.
وي اظهار داشت: در شهرستان نيشابور چهار هزار کيلومتر مسير انتقال آب وجود دارد که 40 درصد آن لوله گذاري شده و بخش مهمي از هدر رفت آب را تشکيل مي دهد که با لوله گذاري 2 هزار و 350 کيلومتر از اين مسر، معادل 186 حلقه چاه با آبدهي 25 ليتر در ثانيه و سه هزار و 850 ساعت کار صرفه جويي مي شود.
معاون مديرکل ومدير جهاد کشاورزي نيشابورتصريح کرد: امروز خيرين بيش از سرمايه گذاري در حوزه مدرسه سازي بايد به بخش آب توجه کنند و اين آمادگي در شهرستان نيشابور بوجود آمده است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تشکيل اولين مجمع خيرين حفظ در نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۹۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • احیا و مرمت قنات مدوئیه
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • برگزاری اولین جلسه سازگاری با کم آبی در سال 1403
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد